Robotstofzuiger

Mijn eufy S1 Pro heeft is gisteren defect gegaan. Onderdeel achteraan voor bijvullen water is losgekomen, water in de robot gelopen en zijn geest gegeven.
Was nog in garantie en krijg mijn centjes terugbetaald.

Ik was tevreden en zie mij wel gewoon terug dezelfde kopen, of zijn er al verbeterde modellen op de markt ondertussen?

Ja ken het hen altijd eens vragen of het probleem opgelost is in de huidige batch

Na lang twijfelen de Dreame Aqua 10 Track gekocht gzien mijn vorige dweilrobot strepen trok en ik eigenlijk niet overtuigd was van het resultaat én deze nu in promo stond. Het feit dat deze met warm water zou dweilen heeft mij overstag doen gaan. Tot nu toe zeer tevreden van het zuig- en dweilresultaat; geen strepen en het lijkt me echt wel proper gedweild te zijn. Natuurlijk niet 100% zoals een mens, maar het feit dat mijn appartmeent nu 2x per week 90% gedweild ligt maakt me happy. Alleen, dat 45 graden warm water, daar geloof ik geen snar van.

Net een gigaklap gehoord toen ik in een meeting zat (telewerk). Eufy s1 pro wou zijn horizonten verleggen en de trap schoonmaken. Teruggevonden in stukken aan de bodem van de trap. Sigh....

Ook eens gehad met Roborock Q8. Zat rustig op het toilet toen ik die plots met een aanloop de drempel van de trap hoor overvliegen en naar beneden kletsen, amai dat was verschieten. Tot vandaag geen idee hoe dat kwam, heeft de boven al zo vaak zonder problemen gedaan en heeft een cliff sensor.

Hier nog nooit op vertrouwd eerlijk gezegd, wij leggen altijd iets voor de trapopening.
Onze oudste robot is ondertussen al 9 jaar/51.000m², maakt wel een pak meer lawaai dan int begin en ook de batterij is niet meer voldoende om alles in 1 keer te doen en dient enkel nog om boven te stofzuigen.
Beneden hebben we een dreame L10s pro ultra heat en daar zijn we toch heel tevreden over.

Ik mag hopen dat dit onder de garantie valt, hij is alleszins al onderweg voor herstelling. Zal de uitkomst hier posten.

Ik mis hem al een beetje.

Terug
Bovenaan