Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de irobot 205. Twee weken geleden is er een mislukte update software geweest, waardoor hij niet meer werkt / reageert op niets meer. Gaat over alle toestellen van dat type. Misschien een link met jouw toestel?Had ik ook al gelezen.
Maar ik zie ons model niet staan tussen degene die het niet kunnen.
En ik vermoed dat ons wifi netwerk beide tegelijk gebruikt aangezien ik niet kan kiezen
Als je hem toevallig op Amazon hebt gekocht is het makkelijker via hun te fixen. Mijne begon na een jaar ook wat raar te doen: wieltjes piepten en ergens intern water gelekt op zijn sensors waardoor hij niet wou rijden. Via amazon gewoon direct een volledig nieuwe gekregen in een nieuwe doos. Dus ook meteen met alle accessoires. Ik was de grootste fan van de Eufy S1 pro, maar als deze ook maar een jaar meegaat wordt het wel duur. Als hij werkt, wel nog altijd top resultaat.Eufy S1 pro is going crazy. Eerst wou hij zijn water niet meer wisselen, tenzij hij er es goesting in had. Vervolgens leegde hij de stofzuigerzak niet meer, en nu geeft hij continu rolborstelfout. Ik heb een ticket gelogd bij de helpdesk, ik ben es benieuwd.
Komt wel goed, geen paniek.De saga continues: van pure miserie retour via coolblue. Hij is naar Antwerpen vertrokken en komt nu....terug naar mij. Onduidelijk waarom, ik moet van Coolblue wachten tot hij hier weer verschijnt, om dan opnieuw af te spreken. Waarschijnlijk morgen volgens de tracking, en dan ben ik uiteraard niet thuis... schrijnend gewoon.
Ben je misschien vergeten om over het oude zendingslabel te plakken? Dat heb ik eens voorgehad en toen kwam de retour ook gewoon terug naar mij...De saga continues: van pure miserie retour via coolblue. Hij is naar Antwerpen vertrokken en komt nu....terug naar mij. Onduidelijk waarom, ik moet van Coolblue wachten tot hij hier weer verschijnt, om dan opnieuw af te spreken. Waarschijnlijk morgen volgens de tracking, en dan ben ik uiteraard niet thuis... schrijnend gewoon.

Nog steeds tevreden van? Zie deze momenteel voor €439 staan met black friday deals, lijkt mij wel het overwegen waard.Heb sinds een week de Eufy X10 Pro Omni. Super tevreden mee. Kan nog altijd niet geloven dat mijn huis nu zonder enige inspanning dagelijks gestofzuigd én gedweild wordt. Een ware zegen met twee ruivende katten in huis.
Normaal moet dat toch lukken? Heb het zelf nog niet echt goed geprobeerd, maar normaal moet het kunnen.Vorig jaar de Dream L40 Ultra gekocht - beste aankoop ooit
Is een investering maar wordt hier zeer intensief gebruikt.
Enigste nadeel is dat we hem niet boven kunnen gebruiken zonder ook het basisstation te verplaatsen.
Mijn Dreame X40 kan dat, zou me verbazen mocht de L40 dat niet kunnen. In de app kan je een Plattegrond met meerdere verdiepingen maken. Hij is intelligent genoeg om automatisch te switchen wanneer hij op de andere verdieping is hier. Kan dan uiteraard niet zijn dweil gaan wassen tenzij je hem manueel naar beneden brengt.Vorig jaar de Dream L40 Ultra gekocht - beste aankoop ooit
Is een investering maar wordt hier zeer intensief gebruikt.
Enigste nadeel is dat we hem niet boven kunnen gebruiken zonder ook het basisstation te verplaatsen.
Hoe doe je dat eigenlijk? Ik heb mijn bovenverdieping wel al eens aangemaakt, maar als ik hem daar dan neerzet, vindt hij zijn weg niet. Wanneer moet je de robot verplaatsen van beneden (waar zijn dock is) naar boven?Mijn Dreame X40 kan dat, zou me verbazen mocht de L40 dat niet kunnen. In de app kan je een Plattegrond met meerdere verdiepingen maken. Hij is intelligent genoeg om automatisch te switchen wanneer hij op de andere verdieping is hier. Kan dan uiteraard niet zijn dweil gaan wassen tenzij je hem manueel naar beneden brengt.
Nog steeds tevreden van? Zie deze momenteel voor €439 staan met black friday deals, lijkt mij wel het overwegen waard.