Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je vloer daar niet tegen kan zou ik mij serieuze vragen stellenHoe vaak laten jullie je robot dweilen? Ik laat 'm nu 5 nachten per week dweilen. 2 nachten niet omdat m'n vriendin op kantoordagen vroeger opstaat en dan is de dweil nog aan het drogen tegen dat ze opstaat (te luidruchtig 's morgens). Zou dat sletig zijn voor de vloer op lange termijn?

Ik weet niet, wrijving kan over lange termijn toch schade veroorzaken zou ik denken? Een vloer is in principe niet gemaakt om elke dag behandeld te worden door een draaiende rol.Als je vloer daar niet tegen kan zou ik mij serieuze vragen stellen
Om op de vraag te antwoorden, wij doen dat elke nacht. Wel een Roborock S8, geen Eufy S1.

3x per week hier met Eufy S1. Gewoon overdag als we gaan werken zijn.Hoe vaak laten jullie je robot dweilen? Ik laat 'm nu 5 nachten per week dweilen. 2 nachten niet omdat m'n vriendin op kantoordagen vroeger opstaat en dan is de dweil nog aan het drogen tegen dat ze opstaat (te luidruchtig 's morgens). Zou dat sletig zijn voor de vloer op lange termijn?
Wij hebben de L40 ultra en zijn eigenlijk zeer tevreden. Zowel het dweilen als het stofzuigen gaat zeer goed. Op termijn gaan we de poetsvrouw wel opzeggen en dan zullen we hem intensiever gebruiken, maar zover we hem nu gebruiken is het zeker geen miskoop.Iemand van jullie ervaring met Dreame?
Ik had de iRobot Combo 505 besteld, maar meteen retour gedaan. Verschrikkelijk geluid tijdens het bewegen. De borstelelementen hangen nu semi los - waarschijnlijk om dichter tegen de vloer te komen - maar hierdoor bonkt dat element tegen elke voeg (nochtans heb ik mini voegjes in mijn laminaat) met een hels lawaai als gevolg.
Ook bij het dweilen zag ik toch iets teveel ingedroogd water op de vloer naar mijn mening.
Ik lees nu veel goeds over de Dreame, dus op zoek naar ervaringen.
Geen stains van indrogend water gezien die dweilt met koud water?Wij hebben de L40 ultra en zijn eigenlijk zeer tevreden. Zowel het dweilen als het stofzuigen gaat zeer goed. Op termijn gaan we de poetsvrouw wel opzeggen en dan zullen we hem intensiever gebruiken, maar zover we hem nu gebruiken is het zeker geen miskoop.
Is me nog niet echt opgevallen. We hebben wel een lichte kleur vloer.Geen stains van indrogend water gezien die dweilt met koud water?

Roborock Q revoEen dweilrobot met stofzuigerfunctie voor minder dan 300 EUR, is er iets goeds te vinden in die prijscategorie? Ik kan het wel nog optrekken naar 400 EUR.
Voornaamste functie moet zijn dat em goed kan dweilen, zodat ik het zelf niet of heel weinig moet doen. Als ie wat minder goed is in stofzuigen, is dat geen ramp. Appartement waar ik in de zomer naartoe verhuis heeft enkel vloertegels en ik haat dweilen.![]()