Als je eentje besteld hebt rond augustus of vroeger, die hebben het eerste generatie dirty water tank die soms kan lekken. Je kan aan je rood filter zien of je een nieuwe hebt of niet.
links de oude filter, rechts de nieuwe ( groter en meer gaatjes) ( foto van google). De nieuwe filter gaat trouwens ook veel langer mee voor die vol zit. de oude moest ik wekelijks uitkuisen, de nieuwe pas om de 3 weken. Ikzelf had geen last van een lekkende tank, maar heb gewoon een foto van op google gepakt, ticket gemaakt en ze hebben mij het nieuwe model gratis opgestuurd.
over de S1 pro:
Hier rijd hij nu een maand of 6 rond. nog altijd geen klachten. Heb 1x een probleem gehad dat die niet wou docken, keer op keer opnieuw. echt om gek van te worden. Bleek dan dat het wat honden haar was die in het caster wieltje vooraan zat, en voor frictie zorgde waardoor die begon te remmen als hij zen dock op moest.
Voor de rest moet ik ook elke 14 dagen het rode dopje uit de stofzuig borstel halen en het honden haar er van tussen prutsen, want als je dat laat zitten zorgt het ook voor frictie en smelt het om de duur in de plastiek... Heb zo toch al 1 borstel gebruikt.
Dat ding rijd hier soms 3 keer per dag rond ( elke keer de honden buiten gaan)à. Echt mega tevreden van.
heel mijn beneden verdieping ziet er zo uit als die honden gaan pissen zijn.... en die doet het weer blinken gelijk nieuw
Mijne Dreame of roborock konden dit in geen 1000 jaar. die smeerden dat vuil gewoon uit met hun dweiltjes dat ze voort slepen.
stats :
177 keer gedweild
10268m2 gedweild
245h gedweild
Anderhalf zeepje gebruikt
2de dweilroller
2de roller brush
3de stofzuigzak
5,5 euro per dweilbeurt aan de prijs dat ik em gekocht heb. niet slecht

. als dat ding een jaar of 5 mee gaat zitten we aan 55cent...