Robotstofzuiger

Op bol staat de Roborock S7 Max Ultra voor 659euro.
Deze lijkt wel aan onze wensen te voldoen.
Die hebben wij al een tijdje draaien.
Tips dat ik kan meegeven:
als je kan zou ik opteren voor een dubbele ronde te doen anders heb je wel kans op strepen. Dan gaat hij nog eens haaks over het eerste traject. Duurt wel langer natuurlijk.
Wij hebben extra mop pads gekocht en die worden wel geregeld gewassen.
Vuil water stinkt echt wel na een tijdje. Wasknijper benodigd voor op de neus bij het ledigen :D

Dat hangt er van af welke robotstofzuiger je koopt.

Ik ben voor de Qrevo Pro gegaan. De drempel naar 899 euro vond ik me net iets te hoog, zo net niet waard genoeg voor de extra functionaliteiten.
Ik ben aan het twijfelen tussen de 2 maar denk ook dat de 300 euro extra het niet waard zal zijn. Ben je er tevreden van voor de moment?

Ik ben al 3 dagen reviews aan het lezen. Nog steeds aan het twijfelen.
Ging initieel voor de Dreame X40 ultra gaan, maar zag dan dat er eigenlijk weinig verschil was met de Dreame L40 ultra, en er is toch een €200 prijsverschil.
Maar blijf dan nog twijfelen om mss toch de Roborock S8 MaxV te nemen (zou heel graag de Max hebben maar die vind ik niet onmiddellijk in België).

De Roborock Curv lijkt nu niet meer in promotie te staan op Amazon, deze ochtend wel nog

Hoe meer reviews je leest, hoe lastiger de keuze.

Hier nu al heel de tijd aan het twijfelen tussen de Roborock Qrevo Pro of de S7 Max Ultra :help:

Ging initieel voor de Dreame X40 ultra gaan, maar zag dan dat er eigenlijk weinig verschil was met de Dreame L40 ultra, en er is toch een €200 prijsverschil.
Maar blijf dan nog twijfelen om mss toch de Roborock S8 MaxV te nemen (zou heel graag de Max hebben maar die vind ik niet onmiddellijk in België).

De Roborock Curv lijkt nu niet meer in promotie te staan op Amazon, deze ochtend wel nog
Heb je geen sites gevonden met best getest of met allerlei reviews etc?

Heb je geen sites gevonden met best getest of met allerlei reviews etc?
Ja, zeker. En uiteindelijk komt de L40 er meestal als beste uit. De X40 heeft enkele extra opties, maar die zijn volgens de reviews de extra prijs niet waard.
Dus eigenlijk weet ik al welke ik ga kopen hoor, maar het is gewoon zoveel geld dat ik na een paar uur opnieuw begin te twijfelen :)

Ja, zeker. En uiteindelijk komt de L40 er meestal als beste uit. De X40 heeft enkele extra opties, maar die zijn volgens de reviews de extra prijs niet waard.
Dus eigenlijk weet ik al welke ik ga kopen hoor, maar het is gewoon zoveel geld dat ik na een paar uur opnieuw begin te twijfelen :)
Ik heb precies hetzelfde: door de bomen zie ik het bos niet meer. Dus of er komt er een met een aanbieding dat je er geen nee te zeggen kan of ik schuif de aanschaf ervan nog even naar de langere termijn.

Oh, goeie tip. Via Benefit at works kan ik nog wel ergens korting krijgen! Merci
En voordat je koopt eventueel overwegen indien er een link is op deze site, om de juiste bonnen van benefits at work te kopen :p.
Daarnaast als er geen of een enorm beperkt verschil is zou ik ook opteren om belgisch te kopen.

Damn, hier ook lang getwijfeld en had eindelijk beslist om de Roborock Curv te bestellen, hopelijk komt die korting nog terug 🙈

En voordat je koopt eventueel overwegen indien er een link is op deze site, om de juiste bonnen van benefits at work te kopen :p.
Daarnaast als er geen of een enorm beperkt verschil is zou ik ook opteren om belgisch te kopen.

Laatst bij de mondhygiëniste die vertelde dat er een verschil is kwaliteit van een (in dit geval als voorbeeld) Philips elektrische tandenborstel. Het maakt uit waar je het koopt. Landen hebben zo hun eigen regels en de kwaliteit van het product is daar op afgestemd. M.a.w. je een product waarschijnlijk het beste kopen in het land met de strengste wetten.

Laatst bij de mondhygiëniste die vertelde dat er een verschil is kwaliteit van een (in dit geval als voorbeeld) Philips elektrische tandenborstel. Het maakt uit waar je het koopt. Landen hebben zo hun eigen regels en de kwaliteit van het product is daar op afgestemd. M.a.w. je een product waarschijnlijk het beste kopen in het land met de strengste wetten.
Dat wellicht zijn die typische grijze import producten. De prijs is er dan ook vaak naar.
Maar ik kan me niet inbeelden dat veel merken zich daarmee bezighouden, dat is ook weer telkens een verschil in het productieproces.

Dat wellicht zijn die typische grijze import producten. De prijs is er dan ook vaak naar.
Maar ik kan me niet inbeelden dat veel merken zich daarmee bezighouden, dat is ook weer telkens een verschil in het productieproces.
Philips in elk geval wel wat betreft tandenborstels. Je kan er wel een kopen maar het maakt dus verschil waar je ‘m koopt, wat de kwaliteit is.

Ik koop al jaren geen Philips meer omdat in mijn ervaring televisies, stofzuigers etc zo snel kapot gaan. Nu vraag ik me dus af of een in Duitsland gekocht Philips product wel langer mee zou gaan. Had graag toegang gehad tot de Duitse consumentenbond om eens te spieken hoe Philips uit diverse testen komt.

Terug
Bovenaan