alez, net 1300 flappen gelegd voor die S1 pro. we zien wel
staat op coolblbue voor 1300 ipv 1500
Momenteel op amazon.de voor 1024€ voor prime leden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alez, net 1300 flappen gelegd voor die S1 pro. we zien wel
staat op coolblbue voor 1300 ipv 1500
yup de mijne geretoured en op amazon besteldMomenteel op amazon.de voor 1024€ voor prime leden.

al 3 maand niet gedwijlt en je kan van de vloer eten@zaj intussen nog super tevreden van je Eufy? Ik ben hem aan het overwegen, maar 1000 euro (ik blijf wel wachten tot die weer ergens rond die prijs gepromoot wordt) is wel erg veel.
. in het begin hebben we tegen onze plinten eens gekuisd met de hand zodat ze weer proper staan en ookal doet die de hoekjes niet perfect, zie je het eigenlijk niet echt. siliconen zijn wat bruiner na 3 maand, maar het is niet dat je zichtbaar stof ziet. Ik denk dat eens manueel met een vod over de plintjes gaan elke 4-5 maand meer dan genoeg is. Beter zo dan van die borsteltjes die tegen je plinten schuren en de verf er af schrapen imo.
Op basis van het advies van @zaj heb ik deze ook gekocht en ben er ook zeer tevreden van. Makkelijk in het onderhoud en zeer proper.al 3 maand niet gedwijlt en je kan van de vloer eten
nog steeds handsdown de beste dweiler op de markt.
ik denk dat de secret sauce de combinatie is van de roller mop (zeer veel druk) en de ozone generator. daardoor is je vloer ook meteen volledig ontsmet. Wel rekeninghouden dat je geen ontharder mag hebben om dit te doen werken, anders ga je bij elke refil zout meoten tovoegen. het zeepje is eigenlijk bijzaak.
Weet je hoe die zich verhoudt tot de Eufy S1 Pro? Die Roborock ziet er ook wel heel interessant uit.Iemand toevallig de roborock q revo master, de reviews zijn ook uitstekend voor stofzuigen en dweilen. Heb momenteel ook de s5 max en die zou dan naar boven gaan.
Ik heb al wat YouTube filmpjes van beide staan bestuderen en het lijkt mij dat die eufy zijn dweilen inderdaad beter is omdat hij zijn roller in het toestel zelf kan reinigen. De master heeft echter een functie dat kan zien wanneer het water van het reinigen van zijn 2 pads te vuil is. Dan herneemt hij zijn laatste stuk maar wel enkel dweilen en niet meer stofzuigen. Het eindresultaat zal dus ongeveer hetzelfde zijn maar die eufy gaat sneller klaar zijn. De roborock is wel beter in het reinigen van hoeken en kanten omdat die 1 van zijn dweiltjes kan laten uitsteken. Het zal hier de roborock worden denk ikWeet je hoe die zich verhoudt tot de Eufy S1 Pro? Die Roborock ziet er ook wel heel interessant uit.
.
Waarom de Q Revo en niet de S8?Ik heb al wat YouTube filmpjes van beide staan bestuderen en het lijkt mij dat die eufy zijn dweilen inderdaad beter is omdat hij zijn roller in het toestel zelf kan reinigen. De master heeft echter een functie dat kan zien wanneer het water van het reinigen van zijn 2 pads te vuil is. Dan herneemt hij zijn laatste stuk maar wel enkel dweilen en niet meer stofzuigen. Het eindresultaat zal dus ongeveer hetzelfde zijn maar die eufy gaat sneller klaar zijn. De roborock is wel beter in het reinigen van hoeken en kanten omdat die 1 van zijn dweiltjes kan laten uitsteken. Het zal hier de roborock worden denk ik.

De q revo heeft 2 ronddraaiende dweiltjes, de s8 niet. Het klopt dat het aanbod gigantisch is en ik ga zeker niet beweren dat mijn keuze de beste isWaarom de Q Revo en niet de S8?
Waarom heeft Roborock zo gigantisch groot aanbod, ik geraak er niet wijs uit zonder een gigantische rabbithole in te gaan![]()
. Van al de YouTube reviews die ik al gezien had leek de q revo er redelijk goed uit te komen.Hmm blijkbaar verkeerd gelezen, ik was in de veronderstelling dat de S8 ook 2 van die grote ronddraaiende dweilen had.De q revo heeft 2 ronddraaiende dweiltjes, de s8 niet. Het klopt dat het aanbod gigantisch is en ik ga zeker niet beweren dat mijn keuze de beste is. Van al de YouTube reviews die ik al gezien had leek de q revo er redelijk goed uit te komen.
Ik heb al wat YouTube filmpjes van beide staan bestuderen en het lijkt mij dat die eufy zijn dweilen inderdaad beter is omdat hij zijn roller in het toestel zelf kan reinigen. De master heeft echter een functie dat kan zien wanneer het water van het reinigen van zijn 2 pads te vuil is. Dan herneemt hij zijn laatste stuk maar wel enkel dweilen en niet meer stofzuigen. Het eindresultaat zal dus ongeveer hetzelfde zijn maar die eufy gaat sneller klaar zijn. De roborock is wel beter in het reinigen van hoeken en kanten omdat die 1 van zijn dweiltjes kan laten uitsteken. Het zal hier de roborock worden denk ik.
wrijf eens met een stukje keukenpapier of een vochtig doekje over uw tegel nadat die roborock er geweest is. het verschil is astronomisch. die oudere dweilrobots doen het gewoon proper lijken maar in de praktijk is het nog steeds vuil. de roller dweiler van een eufy is weldegelijk hetzelfde als manueel dweilen qua properheid. Mijn tegels zijn hier ook op het zicht proper voor die nieuwe robot dweilt, en toch is het afvalwater elke keer chocomelk.
![]()

Ik laat anderen hier antwoorden. Maar sowieso wachten tot black friday.Ben me nog voorzichtig aan het inlezen voor het gegeven van robotstofzuiger. Het is hier niet zo groot beneden (max 45m²), maar met dat er nu een kleine rondloopt van 1.5 jaar en regelmatig es iets morst en doet. Altijd dat opvegen zorgt voor vlekken op onze tegels. Het idee van een robot met dweilfunctie zit in ons hoofd.
De namen die ik hier vaak zie passeren zijn allemaal beestjes van €1500... zou dit dan overkill zijn voor mijn situatie? Als ik hem boven ook kan gebruiken voor de slaapkamers, ook leuk meegenomen natuurlijk. Maar zou ook maar rond de 45m² zijn ofzo.
Is er zoveel verschil met prijsklasse rond de €1000 of €750?