kil911ler
Well-known member
Dat was het plan ook. Daarom dak nu nog de tijd heb om me goed te informerenIk laat anderen hier antwoorden. Maar sowieso wachten tot black friday.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was het plan ook. Daarom dak nu nog de tijd heb om me goed te informerenIk laat anderen hier antwoorden. Maar sowieso wachten tot black friday.

Roborock Q Revo S hier. Op Amazon kunnen meenemen voor € 620 (incl. korting) en doet zowel dweilen als stofzuigen prima voor ons.Ben me nog voorzichtig aan het inlezen voor het gegeven van robotstofzuiger. Het is hier niet zo groot beneden (max 45m²), maar met dat er nu een kleine rondloopt van 1.5 jaar en regelmatig es iets morst en doet. Altijd dat opvegen zorgt voor vlekken op onze tegels. Het idee van een robot met dweilfunctie zit in ons hoofd.
De namen die ik hier vaak zie passeren zijn allemaal beestjes van €1500... zou dit dan overkill zijn voor mijn situatie? Als ik hem boven ook kan gebruiken voor de slaapkamers, ook leuk meegenomen natuurlijk. Maar zou ook maar rond de 45m² zijn ofzo.
Is er zoveel verschil met prijsklasse rond de €1000 of €750?
Eerste ervaringen met de Eufy s1 pro zijn zeer positief.
Het ding maakt echt goed schoon, bediening is duidelijk en vlot en ook de rest zoals de reservoirs voor proper en vuil water etc, is heel praktisch in gebruik.
Hier ook de s1 pro. Het is onze eerste robotstofzuiger dus ik kan niet vergelijken, maar die doet gewoon zijn werk. We moeten er weinig naar omkijken. Het vuil water is na een week of 3 echt wel smerig, maar stinkt niet. De ozongeneratie doet echt zijn werk. Wij laten hem elke nacht werken, onze vloer is gewoon altijd proper, buiten de typische hoekjes.We twijfelen nu voor boven, extra s1 of toch iets goedkoper.

Hoe vaak moet ge dat detergent reservoir vervangen?
Of kunt ge dat zelf bijvullen met iets van kuismiddel dat ge in de supermarkt koopt?
Als de prijs op Black Friday genoeg zakt overweeg ik er ook een te kopen.
Maar heb geen zin om ook nog om de zoveel tijd zo'n propietary kuismiddel te moeten kopen.
Lees inderdaad ook niets dan goeds over de S1 Pro. Het grote nadeel van Eufy is dat ze om een of andere manier niet echt integreren met home automation platformen.
Om maar een voorbeeld te geven, HA + Roborock =
![]()

Ik ben al hele tijd aan het twijfelen (het gaat toch nog om een serieus bedrag) tussen Roborock en Eufy.@leseppe Eufy S1 Pro momenteel voor 999 op Coolblue.
Misschien ook iets voor jou @Nineshots na het doorlezen van dit topic![]()
Thanks!@leseppe Eufy S1 Pro momenteel voor 999 op Coolblue.
Misschien ook iets voor jou @Nineshots na het doorlezen van dit topic![]()
Ik zie maar weinig voordelen aan de Pro/Master tegenover de S?Roborock schiet ook in gank met Black Friday...
- Qrevo S aan €479
- Qrevo Pro aan €619
- Qrevo Master aan €899
Faak. Twijfels xD
Mijn huidige stofzuiger kan trouwens met LIDAR alleen perfect navigeren.Dat hangt er van af welke robotstofzuiger je koopt.Ben ook al een tijdje aan het loeren naar een robotstofzuiger. Als er echt een goede black Friday deal langskomt, ga ik misschien wel overstag.
Toch even een vraag. Wij hebben huisdieren die wel eens een haarbal ophoesten of een keertje buikloop hebben. Detecteert een stofzuigrobot dat of krijg je vervolgens in je huis een groot sleepspoor?
Ik ben voor de Qrevo Pro gegaan. De drempel naar 899 euro vond ik me net iets te hoog, zo net niet waard genoeg voor de extra functionaliteiten.Roborock schiet ook in gank met Black Friday...
- Qrevo S aan €479
- Qrevo Pro aan €619
- Qrevo Master aan €899
Faak. Twijfels xD
Bij de meeste kan je simpelweg een ‘no mop’ zone instellen.Ook stilaan aan het kijken naar eentje met black friday deal.
Nu zitten wij beneden met natuursteen en parket.
Kan je dat eenvoudig mappen dat hij het parketgedeelte enkel stofzuigt, en natuursteen beide?
Alsook mag onze natuursteen enkel met zuiver water of een specifiek product (wat wss niet in dat toestel kan).