je moet wel opletten met sommige zepen. mijn vriend zijn roborock was na 6 maand naar de kloten omdat zeepresten de pomp hebben doen verstoppen.
Bedankt voor de bezorgdheid
Maar daarom dat ik deze net gebruik.
Zou hetzelfde moeten zijn als dat iRobot approved spul.
Doet het al 2 jaar goed en moest er iets verstoppen zie ik het dan wel. Trekt hij het nog een jaar of 2, fine, daarna waarschijnlijk toch tijd voor een nieuwe en mag deze boven wat stofzuigen. Of prul ik hem is open om te fixen en nieuwe batterij.
Als toevoeging kan je voor roborock (mogelijks hetzelfde voor andere merken) goedkope borstels, dweiltjes etc kopen van 3rd party merken op Amazon, fruugo, ...
Ik steek die dweil na elke beurt mee in de wasmachine.
Elke 2 maand laat ik die ook gewoon is op water kuisen, haal ik alle haren uit de borstels en kuis de sensoren.
Kwa gebruik draait die 1 a 2 keer week de volledige beneden en 1 keer per 2 weken de boven.
Te is hier een s7 maxv, zonder de dock dus. (Was mij toen de flappen niet waard).
Volgend model wil ik wel de volledige dock en hoop ik de Bona int reservoir kwijt te kunnen

.
Maar die S8 brengt nog niet echt extra value. Heel tevreden over het huidige model.