Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
21e.Wanneer zouden de reviews uitkomen?
Nu ik dit zie ben ik nog meer overtuigd, combat staat mij enorm aan
https://en.wikipedia.org/wiki/Matthew_C._PerryLol die boss name valt me nu pas op xD
![]()
Of heb je het over de acteur? 

Ik dacht dat het een referentie was naar de acteur woepshttps://en.wikipedia.org/wiki/Matthew_C._PerryOf heb je het over de acteur?
Sakamoto Ryoma zou ook tevoorschijn moeten komen in deze game. Misschien ook wel tof om wat geschiedenis over op te zoeken.![]()

Het spel zit vol met historische personages hoor.https://en.wikipedia.org/wiki/Matthew_C._PerryOf heb je het over de acteur?
Sakamoto Ryoma zou ook tevoorschijn moeten komen in deze game. Misschien ook wel tof om wat geschiedenis over op te zoeken.![]()
Ik zie er veel AC in eigenlijk, alleen met betere gevechtenIs beetje teveel van andere games gemengeld ineen vind ik. Weinig tot niks echt 'nieuws'.
Blijf het ironisch vinden wel, combat is letterlijk 1 knop spammen en ingedrukt houden voor een heavyIk zie er veel AC in eigenlijk, alleen met betere gevechten

Beter dus dan AC.Blijf het ironisch vinden wel, combat is letterlijk 1 knop spammen en ingedrukt houden voor een heavy![]()
Tis efkes geleden dat ik enen gespeeld heb, maar ik trek het niet in twijfel xDBeter dus dan AC.
Zo ziet het er inderdaad naar uit en daar lagen ook mijn verwachtingen wat, een ok game, geen hoogvlieger en hier en daar wat technische minderheden, maar wel cv en goed. Denk dat ik mijn pre-order morgen ook ga op halen nu ik weet dat hij ook niet te super lang is.Als ik de eerste reviews zie lijkt het toch een goede game, maar kampt toch met wat technische problemen (wat standaard is tegenwoordig). Een topgame moeten we allessinds niet verwachten, maar gwn goed is ook niks mis mee. De combat zou allessinds wel goed zijn, dus denk wel dat ik deze morgen ga halen.
Na 20u zat ik ongeveer aan 55% story completion, met toch een beetje side content erbij (maar zeker niet alles)Zo ziet het er inderdaad naar uit en daar lagen ook mijn verwachtingen wat, een ok game, geen hoogvlieger en hier en daar wat technische minderheden, maar wel cv en goed. Denk dat ik mijn pre-order morgen ook ga op halen nu ik weet dat hij ook niet te super lang is.
Story zou 15-25 uur zijn met 20-30 uur aan side stuf.
Bij mij gaat dat ook sowieso langer zijn, maar ik wet wel van mezelf dat ik een trage speler ben. Denk dat iemand die goed door speelt misschien wel aan die uren kan geraken, maar anderen zullen er misschien nog 10 kunnen bij rekenen.Na 20u zat ik ongeveer aan 55% story completion, met toch een beetje side content erbij (maar zeker niet alles)
Van wat ik op YT zag, zag de UI er hetzelfde uit, maar de actuele combat zal ik morgen pas ervaren (ben een enorme Nioh fan)Ik heb in.mijn bib nog nioh 2 staan (heb hem nog niet gespeeld ) kan je de combat vergelijken?