RPG PS5 Rise of the Ronin

Previews hebben mij zeker overtuigd, maar Dogma krijgt toch voorrang hier
ik ging ook normaal voor Dogma gaan maar de locked 30 fps en ook op steam staan er vermelding van 30 fps bij bepaalde GPU's ben ik niet meer zeker, ik ga voor Rise of the Ronin. Dogma later.
 
Dit zou een goed voorbeeld zijn van een game die een demo kan gebruiken voor de twijfelaars.
 
Heb één vid gezien en ga toch wachten dit kan echt ne zware misser zijn. Overtuigt eigenlijk op geen enkel vlak.
 
Ik speel niet graag souls games, deze sprak mij enorm aan door de setting.. beetje gelijk got of ga ik mij mis pakken aan deze game
 
Verwacht je aan een AC like game met lichte Souls invloeden en combat met invloed van GoTs en Sekiro. Wat mij nu wa doet twijfelen is gewoon de open wereld die er leeg uit ziet en de bloated inhoud aan dingen om te doen waar ik schrik voor heb dat ze niet gaan bijdragen an de core van het spel. De combat ziet er zeker tof uit en daar klaagt ook niemand over, die moeilijkheid is niet die van een Sekiro dus zeker goed voor iedereen en er is ook meer focus op story dan anders. Maar voor mij blijft het vooral die open wereld waar ik me vragen bij stel.
 
Verwacht je aan een AC like game met lichte Souls invloeden en combat met invloed van GoTs en Sekiro. Wat mij nu wa doet twijfelen is gewoon de open wereld die er leeg uit ziet en de bloated inhoud aan dingen om te doen waar ik schrik voor heb dat ze niet gaan bijdragen an de core van het spel. De combat ziet er zeker tof uit en daar klaagt ook niemand over, die moeilijkheid is niet die van een Sekiro dus zeker goed voor iedereen en er is ook meer focus op story dan anders. Maar voor mij blijft het vooral die open wereld waar ik me vragen bij stel.
De lege wereld kan inderdaad wel een nadeel zijn. In GoT was dat ook soms maar daar was elke boom en grasspriet echt mooi en vooral een nieuwe wetting.
Ik verwacht toch wel een leuke spelervaring bij Ronin en ga het zeker kopen.
In die tijd waren er inderdaad nog geen enorm grote steden maar hier gaat dat toch al meer inzitten tot GoT.
Het zal een mooi combi worden van GoT en AC denk ik. Als het lootsysteem en het verhaal goed zit in dit spel verwacht ik wel een TOPgame.
 
Wat ik van previews zag was het net minder positief... grafisch ziet het er last-gen uit en bij hun vorige titels maakte het minder uit omdat de combat daar de focus was maar in een open world is het nu wel negatief omdat de immersie er nu niet is.
Combat was ook een stap achteruit tegenover Nioh/WoLong in de preview van FightinCowboy.
Geen idee of het komt omdat hij net graag Nioh/WoLong had en het nu gemakkelijker is?

Ik ga hier toch nog mee wachten denk ik. Eerst Dragons Dogma 2 en FF7:Rebirth afwerken
Meerdere previews gelezen over de game en zeggen toch dat het goed is, nu zal het geen topper worden in de zin van 90 plus op metacritic ofzo ik gok eerder rond de 80
 
Meerdere previews gelezen over de game en zeggen toch dat het goed is, nu zal het geen topper worden in de zin van 90 plus op metacritic ofzo ik gok eerder rond de 80
Tis dat wat ik me nu gewoon wat af vraag. Ik denk niet dat deze game gaat slecht zijn ofzo, vraag me gewoon af gaat het naar de lage 70 op gaan of naar de 80 en hoe lang is het spel etc etc.
 
Tis dat wat ik me nu gewoon wat af vraag. Ik denk niet dat deze game gaat slecht zijn ofzo, vraag me gewoon af gaat het naar de lage 70 op gaan of naar de 80 en hoe lang is het spel etc etc.
Voor mij zal het gewoon een aankoop zijn als ik hem op de kop kan tikken voor een prijsje, game zal redelijk tot goed zijn denk ik.
 
om alle misverstanden uit de wereld te helpen Rise of the Ronin is niet een souls like zoals de eerdere games van Team Ninja.
Het is bevestigd dat je de moeilijkheidsgraad zelf kunt instellen.
 
De vraag is ook vooral wat er gebeurt als je sterft. Direct respawn bij de boss of telkens een heel stuk opnieuw doen. Want dat 2de kan ik niet aan. De meeste previews zeiden ook dat de intro onmiddellijk pittig is. 't Is niet omdat er moeilijkheidsgraden zijn dat 'gemakkelijk' ertussen zit:)
Enfin, 't zal wel ergens tussen GoT/AC en Nioh/Souls in zitten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan