Ridge wallet / ekster

Moonbaby

Crew Member
Hey,

We zijn weer 5jaar verder en mijn portefeuille is aan vervanging toe.

Omdat je bijna geen cash meer nodig hebt ben ik aan get twijfelen om zo'n fancy minimal ekster of ridge wallet te kopen.

Zijn er hier gebruikers en wat is jullie ervaring?

Ik heb nu 5.5 jaar een All-ett, een oudere versie van dit model. Er is nog helemaal niets aan, je ziet eigenlijk niet dat die al gebruikt is voor zo'n lange tijd. Super tevreden over gewoon.

Zo'n ridge lijkt mij niet echt comfortabel om in je broekzak te hebben, maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik heb een Bando 3 en ben daar dik tevreden mee. Zit ni in de weg in m'n broekzak, alles past er in. Papieren geld kan je ook nog meepakken.
Alleen m'n rijbewijs pastte niet. Dat heb ik gewoon bij de boorddocumenten van de wagen gestoken.

Ik heb ne Ekster.
Super handig ding, ik wil niks anders meer. Klein, praktisch, stylish,...
Heb ook een tracking card erin steken zodat ik met bluetooth mn portefeuille kan terugvinden.
Handig als ge nogal vergeetachtig zijt 😅
Enige is dat als ge cash betaalt en ge munten terugkrijgt ge daar nergens mee terecht kunt. Mja gebeurt zelden en ik gooi die altijd in de auto als ik dan es aan tankstation een blikske koop ofzo is dat echt handig.

Ik heb al 9jaar een secrid wallet. Super content mee enkel zoals bij meeste geen plaats voor kleingeld. Steekt een beetje los overal.😆

Ik heb sinds 2 jaar een book case voor mijn gsm, ik kan daar een paar briefkes cash in steken en 3 cards, maar da's blijkbaar onmogelijk om zo een book case te vinden waarin je méér kaarten kwijt kan. 5 of zo zou ideaal zijn. kweet dat je ze in principe kunt dubbel stacken, maar als ze allemaal onder elkaar zitten zou de book case toch niet te dik moeten worden dat ie niet meer dicht kan

heb al veel reclame gezien van ridge wallet, en heb het wel al overwogen.. maar toch niet voorlopig
neem nog steeds mijn portefeuille mee waarin bijvoorbeeld nog mijn papieren rijbewijs inzit, munten, en waar ik mijn huissleutel in het vakje voor munten steek. da's de enige sleutel die ik meedraag eigenlijk, naast mijn autosleutel in mijn linkerbroekzak

Ik heb al jaren een Secrid. Compact, je kan er briefjes in kwijt en RFID block maar ik vond het vooral iets stijlvoller dan zo'n Ridge wallet types

Als je net zoals mij:
- nog een klein aantal biljetten en muntstukken reserve wilt opbergen
- biljetten niet belachelijk met de hand wilt opvouwen opdat het er in zou passen (dit was de grootste ergernis tijdens mijn zoektocht)
- 1 kaart bewust niet wilt RFID blocken (bv om een badge te scannen zonder telkens eruit te nemen, steekt wel in het biljetten vak)
- voldoende hebt aan max 7 kaarten in RFID block

Kijk eventueel eens naar Pularys Raven. Ik heb deze nu enkele maanden in gebruik en nog niet beklaagd. Hopelijk blijft dit zo op lange termijn. Ze hebben nog een hoop andere modellen die misschien beter aansluiten.

Het is hier al enkele malen aan bod gekomen. Ik heb ook al jaren een secrid. Van zodra hij versleten is, koop ik gewoon een nieuwe.
Ik heb sws amper cash/kleingeld op zak, dus mij stoort het niet dat ik geen kleingeld kwijt kan.
Topmateriaal

Het is hier al enkele malen aan bod gekomen. Ik heb ook al jaren een secrid. Van zodra hij versleten is, koop ik gewoon een nieuwe.
Ik heb sws amper cash/kleingeld op zak, dus mij stoort het niet dat ik geen kleingeld kwijt kan.
Topmateriaal
Die zien er op het eerste zicht wel wat hard en 'blokkig' uit, zit dat niet vervelend in je broekzak? Nuja, een telefoon is dat uiteindelijk ook wel, dus misschien overschat ik het probleem.

Die zien er op het eerste zicht wel wat hard en 'blokkig' uit, zit dat niet vervelend in je broekzak? Nuja, een telefoon is dat uiteindelijk ook wel, dus misschien overschat ik het probleem.
Nop soms heb ik gevoel dat ik de secrid vergeten ben en moet ik zelf nog is voelen in men zak om zeker te zijn.

Hier ook al een jaar of 7-8 enthousiast over Secrid. Heb nog altijd mijn eerste en als deze zou stuk gaan, koop ik ook direct een nieuwe.
Als ik hem langs mijn iPhone (met hoesje) leg, iets hij iets hoger, maar qua grootte zou hij er 2x in passen.

Ik vind ze niet echt vervelend. Al merk ik wel dat die secrid wel veel vaker in mijn jaszak, rugzak of ergens anders zit dan in mijn broekzak zelf.
Je hebt wel verschillende versies qua dikte. Dus afhankelijk van de noden kan hij smaller uitvallen dan je denkt.

Ik heb al jaren een Secrid. Compact, je kan er briefjes in kwijt en RFID block maar ik vond het vooral iets stijlvoller dan zo'n Ridge wallet types

Topmateriaal

Hier ook al een jaar of 7-8 enthousiast over Secrid. Heb nog altijd mijn eerste en als deze zou stuk gaan, koop ik ook direct een nieuwe.

Als ik hem langs mijn iPhone (met hoesje) leg, iets hij iets hoger, maar qua grootte zou hij er 2x in passen.

Hier ook sinds enkele maanden een Secrid.
Zeer tevreden over.

Dit allemaal. Zou ook geen andere meer willen hebben.

Kleingeld ( stukken van 1 en 2€) smijt ik in de auto voor de carwash.
Ander kleingeld steek ik in m'n zak en thuis in een spaarpot.

Terug
Bovenaan