Goede "smart" wallets/portefeuilles

My bad had wat te snel gekeken. Is de tracker card die 33 euro is en die ik besteld had.
Wallet was 67 euro 🙊

Trackercard ook wel life saver. Ik doe mn wallet sowieso vaak kwijt en zeker deze omdat ie wat kleiner is.
Yes, dat ding rinkelt dan echt.
Heb dat al geregeld goed kunnen gebruiken. Als ge die voor ne Ekster gebruikt niet in het kaartenslot steken want is wat dikker maar achter de elastiek ervoor.

Ik heb mij vorige week een Ekster Parliament gekocht. Toffe wallet. Alleen belachelijk dat die zo duur is bij een bedrijf dat in principe uit NL komt. Ik heb de mijne op Productpine gekocht en daarmee 50 euro uitgespaard op shipping en import, omdat ze uit de US moest komen.
Alleen jammer dat ze daar de kleur die ik wou niet hadden.

Tracker card heb ik in de gleuf op de buitenkant gestoken. Leek me de meest logische plaats. Het enige wat me voorlopig tegenvalt is dat ze zeggen tot 12 kaarten, maar ik vraag me af waar je in die wallet 12 kaarten steekt. Gelukkig heb ik er zo veel niet nodig.
 
Ik heb al jááááren een Hunterson. Niet echt smart maar wel een klein beetje magic.

Is te vinden op bol.com en niet kapot te krijgen. Het leder ziet er na een tijd ook mooi geleefd uit.

4_steps_dfc3785a-5ca5-4dd4-8891-89e540186f02.jpg
 
Ik heb dis vorige week een Ekster gekocht, heel content van. Vlgende stap: mijn sleutels. Ik heb op Amazon een goedkope Keysmart gekocht om te testen en het idee bevalt me alleszins. Maar, Keysmart gebruikt voor zijn tracking Tile, en via mijn Ekster wallet heb ik nu CHipolo dankzij de tracker card. Ik zou dus liefst daarbij blijven. Ik heb we gezien dat Orbitkey een tracker heeft die zou passen in een 'zakmes-sleutelhanger'.

ZIjn hier mensen met zo'n 'zakmes-sleutelhanger' waar ze content van zijn? Orbitkey, Keysmart, iets anders? De lederen zoals Ekster die maar aan 1 kant sleutels hebben hebben niet de voorkeur hier.
 
Ik heb momenteel nog een Nathan portemonnee waar cash inzit en mijn kaarten. Zelf geen voorkeur voor al die rommel kaarten van de Hubo, Brico. Die worden opgeslagen in zo'n stocard app. Echter heb ik geprobeerd een tijdje voor zo'n Secrid maar lukt met totaal niet. Ik snap niet hoe jullie dat doen met kleingeld en cash? Heeft niemand hier geen cash meer op zak? Zoals hierboven op de foto is goed als je paar briefjes hebt maar als je wat meer op zak hebt dan valt alles er toch uit?
 
Ik heb momenteel nog een Nathan portemonnee waar cash inzit en mijn kaarten. Zelf geen voorkeur voor al die rommel kaarten van de Hubo, Brico. Die worden opgeslagen in zo'n stocard app. Echter heb ik geprobeerd een tijdje voor zo'n Secrid maar lukt met totaal niet. Ik snap niet hoe jullie dat doen met kleingeld en cash? Heeft niemand hier geen cash meer op zak? Zoals hierboven op de foto is goed als je paar briefjes hebt maar als je wat meer op zak hebt dan valt alles er toch uit?

Geen kleingeld meer en nog een briefje van 5 of 10 euro in de Secrid. Done.

De keren dat ik echt cash nodig heb zijn het afgelopen half jaar echt zeldzaam gebleken. Zelfs aan een klein kraampje op de kermis gisteren kon ik Payconiq gebruiken.
 
Ik heb momenteel nog een Nathan portemonnee waar cash inzit en mijn kaarten. Zelf geen voorkeur voor al die rommel kaarten van de Hubo, Brico. Die worden opgeslagen in zo'n stocard app. Echter heb ik geprobeerd een tijdje voor zo'n Secrid maar lukt met totaal niet. Ik snap niet hoe jullie dat doen met kleingeld en cash? Heeft niemand hier geen cash meer op zak? Zoals hierboven op de foto is goed als je paar briefjes hebt maar als je wat meer op zak hebt dan valt alles er toch uit?
Wij gebruiken eigenlijk zo'n coin holders
61+yNIBdvdL.jpg

Ik heb nog zo zelden klein geld nodig dat ik daar geen rekening meer mee hou in een portefeuille.
 
Ik heb momenteel nog een Nathan portemonnee waar cash inzit en mijn kaarten. Zelf geen voorkeur voor al die rommel kaarten van de Hubo, Brico. Die worden opgeslagen in zo'n stocard app. Echter heb ik geprobeerd een tijdje voor zo'n Secrid maar lukt met totaal niet. Ik snap niet hoe jullie dat doen met kleingeld en cash? Heeft niemand hier geen cash meer op zak? Zoals hierboven op de foto is goed als je paar briefjes hebt maar als je wat meer op zak hebt dan valt alles er toch uit?
Idem hier.
Kleingeld los in de zakken is ook maar niets.
Dus blijf ik hangen bij een 'normale'
 
Staat gewoon hier thuis zo eentje en eentje in de auto (voor als we naar broodautomaat moeten ofzo). Of als ik eens weet dat ik ergens niet met kaart kan betalen.
Heb in de auto's nu ook wel wat kleingeld liggen maar het is altijd handig als uwe kleine zo nen tuttefrut uit de draaiautomaat wilt hebben.
 
Niet echt een smart-wallet, maar wel een portefeuille gefocussed op het enkel meenemen van kaarten:
https://www.tauruscamp.com/product-...ds-and-cash-simple-and-practical?currency=EUR
Ben hier nog aan het twijfelen, enerzijds vind ik ze er heel stijlvol uit zien, voldoet aan mijn verwachtingen (capaciteit en toch ook mogelijkheid voor cash geld). En het charmeert mij wel dat het gewoon een familiebedrijfje is en alles met de hand gemaakt wordt.
Maar... Het blijft een hoop geld voor een portefeuille...
Deze is hier zonet geleverd en ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben.
1) Tan met blauw is een heel knappe kleurencombinatie
2) craftsmenship is fantastisch.
3) Compact, perfect formaat voor mij
4) De geur/gevoel van deftig leder vind ik veel aangenamer dan de aluminium/carbon/... smart wallets
5) Fantastische customer service. Zonder extra kost gepersonaliseerd, persoonlijke communicatie met de eigenaar, custom requests mogelijk, ...

Nadelen:
1) Het is niet even handig om een kaart te nemen als een echte smart-wallet
2) Importtaks
3) Prijs, maar het is dan ook handgemaakt.
 
Meer dan een jaar geleden een Trove besteld, maar nooit ontvangen dus geld terug gekregen. Krijg ik nu een brief van Bpost om importtaks te betalen… Ze hebben het pakje na een jaar “teruggevonden” en nu zou ik meer moeten opleggen dan het mij gekost heeft. :sarcastic:

Ze mogen hem houden. Ben blij met mijne Secrid. :tongue:
 
Terug
Bovenaan