Goede "smart" wallets/portefeuilles

Ikzelf heb een Secrid wallet (deze: https://secrid.com/en-be/slimwallet-matte-black-red/) en ben daar heel tevreden over. Past makkelijk in de zak, voelt kwaliteitsvol aan, het mechanisme om de kaarten tevoorschijn te toveren werkt ook zeer goed. Kortom heel tevreden erover

Zelfde hier. Al een jaar of 8 ondertussen en nog altijd niet moeten vervangen. Super tevreden over en moest hij ooit kapot gaan koop ik exact dezelfde.
Hier ook al een tijdje een Secrid. Kan het alleen maar aanraden.
 
Heel lang content geweest van de Excentri wallet dat ik als relatiegeschenk gekregen had, heel mooi en praktisch. Spijtig genoeg portefeuille vorig jaar kwijtgespeeld. De 'eerlijke' vinder is er volgens mij ook heel tevreden van, want hij had al mijn kaarten overgezet in zijn oude portefeuille en netjes in de postbrievenbus gedropt.
 
Hoi allen,

Regelmatig zie je op youtube/facebook-reclame van die slimme portefeuilles voorbijkomen. Strak ontwerp, al je kaartjes makkelijk bereikbaar, eventueel een trackingchip... Merken gelijk Ridge Wallet of Ekster zie ik regelmatig passeren, maar zijn (zelf met de influencer-kortingen) nog relatief duur.

Als ik mijn portefeuille vergelijk, lijkt het inderdaad wel handiger en met hoe je steeds minder cash geld op zak rondloopt en zelden nog fysieke munten meedraagt..

Daarom mijn vraag: is hier iemand die een dergelijke portefeuille gebruikt en positieve/negatieve ervaringen kan delen?
Ik heb een fake ridge wallet

Even functioneel, 20% van de prijs. Als ik het mij goed herinner, heb ik er 17 euro voor betaald.
Geen slijtage en al jaren in gebruik. Toont aan wat voor afzetterij dingen als Ridge zijn.

Ik kijk morgen eens welk merk het precies is. Ik vind het niet op één twee drie terug in mijn mail
 
Heel lang content geweest van de Excentri wallet dat ik als relatiegeschenk gekregen had, heel mooi en praktisch. Spijtig genoeg portefeuille vorig jaar kwijtgespeeld. De 'eerlijke' vinder is er volgens mij ook heel tevreden van, want hij had al mijn kaarten overgezet in zijn oude portefeuille en netjes in de postbrievenbus gedropt.
"ooooh deze arme man heeft zijn portefeuille verloren... Ik zal liefdadig reageren en.... Damn, dit is wel een mooie portefeuille..."
-> en zo eindigt weer een hoofdstuk in het verhaal van de halfhartige Samaritaan.
 
Ik heb een fake ridge wallet

Even functioneel, 20% van de prijs. Als ik het mij goed herinner, heb ik er 17 euro voor betaald.
Geen slijtage en al jaren in gebruik. Toont aan wat voor afzetterij dingen als Ridge zijn.

Ik kijk morgen eens welk merk het precies is. Ik vind het niet op één twee drie terug in mijn mail
Deze heb ik. Metaal voelt goed aan, de rekkers blijven goed aanspannen en de moneyclip is ook nog steeds strak.

De moneyclip gebruik ik niet veel en ik gebruik de portefeuille met zes kaarten.

Dat mensen bijna 100€ uitgeven voor een portefeuille gaat er bij mij niet in.

 
Deze heb ik. Metaal voelt goed aan, de rekkers blijven goed aanspannen en de moneyclip is ook nog steeds strak.

De moneyclip gebruik ik niet veel en ik gebruik de portefeuille met zes kaarten.

Dat mensen bijna 100€ uitgeven voor een portefeuille gaat er bij mij niet in.

Ja ok, over de prijs kan ik nog volgen, maar een product kopiëren is wel een stuk goedkoper dan de hele ontwikkeling doen natuurlijk.
 
Ja ok, over de prijs kan ik nog volgen, maar een product kopiëren is wel een stuk goedkoper dan de hele ontwikkeling doen natuurlijk.
Ja dat snap ik. Maar ik geloof niet dat de ontwikkelingskosten van een portefeuille zo hoog liggen.

Het zijn twee metalen plaatjes samen gebonden met een rekker.
 
Ik heb ne ekster, ben daar ook supercontent van tbh.
Ik heb even gekeken voor de Ekster, maar met die shipping-kosten en taxes zit ge al rap boven 100 dollar. Uiteindelijk gekozen voor die Secrid Slim wallet.

Kvind het eigenlijk vreemd. Ekster is een Nederlands bedrijf maar die shippen vanuit US?
 
Ik heb even gekeken voor de Ekster, maar met die shipping-kosten en taxes zit ge al rap boven 100 dollar. Uiteindelijk gekozen voor die Secrid Slim wallet.

Kvind het eigenlijk vreemd. Ekster is een Nederlands bedrijf maar die shippen vanuit US?
Heb 33 euro betaald op productpine 😁
 
Heb 33 euro betaald op productpine 😁
Was dat een bepaalde actie? De Ekster parliament vind ik nu eigenlijk wel een stuk handiger dan de andere kaarthouders die ik tegengekomen ben.
60 euro op productpine lijkt mij nog schappelijk, maar als ik het voor 33 euro ergens kan vinden zou het nog beter zijn natuurlijk.
 
Was dat een bepaalde actie? De Ekster parliament vind ik nu eigenlijk wel een stuk handiger dan de andere kaarthouders die ik tegengekomen ben.
60 euro op productpine lijkt mij nog schappelijk, maar als ik het voor 33 euro ergens kan vinden zou het nog beter zijn natuurlijk.


My bad had wat te snel gekeken. Is de tracker card die 33 euro is en die ik besteld had.
Wallet was 67 euro 🙊

Trackercard ook wel life saver. Ik doe mn wallet sowieso vaak kwijt en zeker deze omdat ie wat kleiner is.
 
My bad had wat te snel gekeken. Is de tracker card die 33 euro is en die ik besteld had.
Wallet was 67 euro 🙊

Trackercard ook wel life saver. Ik doe mn wallet sowieso vaak kwijt en zeker deze omdat ie wat kleiner is.
Zit die tracker daar bij inbegrepen? Ik neem aan van niet, maar de tekst is er vrij onduidelijk over of die er nu wel of niet bij zit.
 
Terug
Bovenaan