Goede "smart" wallets/portefeuilles


Deze stond daarstraks voor 5 euro op bol. Snel gekocht. Weet niet of het goed gaat zijn, maar voor 5 euro kan ik ook moeilijk gefopt zijn denk ik dan. :)

Wel, ik kan dus wel gefopt zijn. :ROFLMAO:

Marketing:
"Capaciteit: 8 pasjes in het aluminium uitschuifbaar systeem"
"Ga je voor deze creditcardouder, dan ga je voor kwaliteit. "
"Onze kracht: Ultra licht en tóch Super Sterk"

Realiteit:
6 kaarten ingestoken, eerste keer dat ik het mechanisme gebruik om de kaarten omhoog te doen > *krak* gebroken
Mechanisme is gemaakt van goedkoop plastic, direct kapot.

Toch maar voor een Secrid zien zeker...
 
Wel, ik kan dus wel gefopt zijn. :ROFLMAO:

Marketing:
"Capaciteit: 8 pasjes in het aluminium uitschuifbaar systeem"
"Ga je voor deze creditcardouder, dan ga je voor kwaliteit. "
"Onze kracht: Ultra licht en tóch Super Sterk"

Realiteit:
6 kaarten ingestoken, eerste keer dat ik het mechanisme gebruik om de kaarten omhoog te doen > *krak* gebroken
Mechanisme is gemaakt van goedkoop plastic, direct kapot.

Toch maar voor een Secrid zien zeker...

Mijne is een paar dagen geleden toegekomen. Voorlopig content van. Schuifsysteem werkt netjes met 5 kaarten en materiaal vd portefeuille zelf ook voelt degelijk aan.
 
Ik heb door dit topic mijn oude versleten classic portefeuille eindelijk in de vuilbak gegooid en een secrid aangekocht.
Kwaliteit is heel goed en lijkt mij dat dit product zeer lang gaat meegaan.
Ik was op hun website aan het twijfelen over welke kleur te nemen toen ik zag dat ze een verkooppunt in mijn dorp hebben.
Even daar ter plaatse gaan kiezen voor dezelfde prijs als online👍
Alleen heb ik op deze moment toevallig veel briefjes (meestal is dit niet zo) en dan flipt de secrid altijd vanzelf open, dus heb er een rekkertje rond gedaan. Je hebt ook een model met rekkertje en had dan misschien toch beter deze genomen.
Maar conclusie is dat de secrid een zeer mooi en duurzaam (lokale productie in NL en veel verkooppunten dus lokale handel wordt gesteund) product is dat de hoge prijs verantwoord.

En het is ubercool om uw kaarten tevoorschijn t e “schieten”. 😆
 
My bad had wat te snel gekeken. Is de tracker card die 33 euro is en die ik besteld had.
Wallet was 67 euro 🙊

Trackercard ook wel life saver. Ik doe mn wallet sowieso vaak kwijt en zeker deze omdat ie wat kleiner is.
Shit met die tracker hebt ge mij zonet verkocht denk ik. Klinkt alleszins super handig. begrijp ik het goed dat er effectief lawaai uit komt?
 
Shit met die tracker hebt ge mij zonet verkocht denk ik. Klinkt alleszins super handig. begrijp ik het goed dat er effectief lawaai uit komt?

Yes, dat ding rinkelt dan echt.
Heb dat al geregeld goed kunnen gebruiken. Als ge die voor ne Ekster gebruikt niet in het kaartenslot steken want is wat dikker maar achter de elastiek ervoor.
 
Niet echt een smart-wallet, maar wel een portefeuille gefocussed op het enkel meenemen van kaarten:
https://www.tauruscamp.com/product-...ds-and-cash-simple-and-practical?currency=EUR
Ben hier nog aan het twijfelen, enerzijds vind ik ze er heel stijlvol uit zien, voldoet aan mijn verwachtingen (capaciteit en toch ook mogelijkheid voor cash geld). En het charmeert mij wel dat het gewoon een familiebedrijfje is en alles met de hand gemaakt wordt.
Maar... Het blijft een hoop geld voor een portefeuille...
 
Niet echt een smart-wallet, maar wel een portefeuille gefocussed op het enkel meenemen van kaarten:
https://www.tauruscamp.com/product-...ds-and-cash-simple-and-practical?currency=EUR
Ben hier nog aan het twijfelen, enerzijds vind ik ze er heel stijlvol uit zien, voldoet aan mijn verwachtingen (capaciteit en toch ook mogelijkheid voor cash geld). En het charmeert mij wel dat het gewoon een familiebedrijfje is en alles met de hand gemaakt wordt.
Maar... Het blijft een hoop geld voor een portefeuille...
Ziet er wel een schoon ding uit. Het feit dat ge zo een "fold" hebt, vind ik minder praktisch.

Bij van die portefeuilles gelijk secrid, vind ik het zo handig om gewoon te "klikken" met uw vinger en uw kaarten eruit "floepen". Zoveel praktischer om snel uw kaart te nemen en terug weg te steken.

Voor een echt mooie wallet die toch een paar jaren mag meegaan... Je kiest zelf hoeveel je uitgeeft aan je zaken. Als je het belangrijk genoeg vindt om een stijlvolle/praktische wallet te hebben, dan is de kost makkelijk te verantwoorden :p
 
Hier ook al jaren een Secrid. Die begint nu wel te slijten, maar ik zou mij er meteen weer ene kopen. Superhandig!
 
Ik heb hier sinds begin dit jaar naar aanleiding van deze thread ook een Secrid gekocht en heel tevreden van.
 
Ik heb mij uiteindelijk ook een Secrid gekocht, Twin Wallet.
Enorm tevreden over. Ik blijk echt zelden nog cash geld mee te hebben, hoogstens vouw ik een twintigje weg in de Secrid.

Moet echt wel de Twin Wallet hebben, met de gewone zou ik niet genoeg hebben.
 
Ik was naar zo'n Ridge Wallet aan het kijken met bijhorende sleutelhanger, maar die Secrid ziet er wel wat praktischer uit. Twijfel.... Twijfel....
 
Ik heb mij uiteindelijk ook een Secrid gekocht, Twin Wallet.
Enorm tevreden over. Ik blijk echt zelden nog cash geld mee te hebben, hoogstens vouw ik een twintigje weg in de Secrid.

Moet echt wel de Twin Wallet hebben, met de gewone zou ik niet genoeg hebben.
Ik heb getwijfeld, maar vond de twin nogal dik.
Ik dan toch maar een slim genomen en mijn kaarten wat proberen uitdunnen. Uiteindelijk krijg ik 6 kaarten in de metalen behuizingen en telkens 3 kaarten in het flapje. Ze adverteren met 2 kaarten per flapje, maar eens het leer zich wat gezet heeft, kunnen er 3 in. In totaal heb ik er dus 12 kaarten inzitten. Heb je meer kaarten, dan moet je wel naar die twin.
Voor cash vind ik het ook prima. Ik heb meestal 3-4 kleine briefjes in zitten en dat lukt prima, maar veel meer moet het niet zijn of het wordt te dik.
 

Al jaren eentje van hier via Kickstarter en best wel tevreden van.
 

Al jaren eentje van hier via Kickstarter en best wel tevreden van.

Uw kaarten worden zo niet snel vuil? Geen krassen op de chip van uw bankkaart? Als het werkt, des te beter hé, maar het lijkt alsof er weinig is om uw kaarten samen te houden / beschermen in uw broekzak.
 
Uw kaarten worden zo niet snel vuil? Geen krassen op de chip van uw bankkaart? Als het werkt, des te beter hé, maar het lijkt alsof er weinig is om uw kaarten samen te houden / beschermen in uw broekzak.
Goh, heb die wallet nu al een jaar of 8 denk ik en toch nog nooit een kaart moeten vervangen wegens kapot.
Wel eens de plasticlaag van mijn bankkaart die eraf ging van teveel te wrijven denk ik.
 
Ik heb getwijfeld, maar vond de twin nogal dik.

Dat is ze inderdaad ook wel 🙂

Maar ik krijg het echt niet in een slim. Zit met een hoop bankkaarten (persoonlijk, vennootschap en bedrijf dat ik bestuur, en van de meeste zaken lopende en Visa of MC), tankkaart en getrouwheid tanken, ID, rijbewijs, ...

En ik zit nog in de mindset dat in dat leer zo gaaf mogelijk wil houden en niet wil uitrekken 😀
 
Als er nog twijfelaars zijn, go for Secrid.
Ben daar mee gestart enkele jaren geleden, in tussentijd al vanalles geprobeerd (Ekster, Ridge, cheap knockoffs, ..) en na enkele weken toch altijd terug de Secrid (slim) moeten bovenhalen. Is gewoon het eenvoudigste in gebruik imo.
 
Ik heb een hell-bent en dat krijgt ge van zen leven niet kapot.
Heb die nu ongeveer 10 jaar denk ik en die is nog altijd perfect.
De moneyclip heeft wat krasjes waar die op de wallet schuift, maar dat ziet ge eigenlijk niet tenzij ge de clip uit de wallet schuift om af te vegen ofzo.
Zijn wel niet echt hier te krijgen zover ik weet, ik heb die online besteld destijds.


Kleingeld steek ik een 'bompa' pouchke dat ge zo openklikt.
Zoals deze: https://www.bol.com/be/nl/f/-/9200000047732051/
Maar dan gewoon hier lokaal in winkeltje gekocht voor € 5 ofzo.
Dat neem ik wel niet altijd mee, als ik dat niet mee heb en kleingeld krijg ofzo dan steek ik dat ff in men broekzak.

Secrids heb ik ook paar van gehad en dat was zeker niet slecht.
Maar voor te klein en ik stak dat te vol waardoor het inderdaad bij uitgetrokken werd en het clipje dus meer spel had.
 
Terug
Bovenaan