Goede "smart" wallets/portefeuilles

Lang getwijfeld maar bij het shoppen in Sluis toevallig aan een display van secrid gestopt en overstag gegaan. Ik ben benieuwd, iedereen die ik ken is er enthousiast van.

Nu wel een potje zoeken voor mijn kleingeld in de auto :unsure:
 
Lang getwijfeld maar bij het shoppen in Sluis toevallig aan een display van secrid gestopt en overstag gegaan. Ik ben benieuwd, iedereen die ik ken is er enthousiast van.

Nu wel een potje zoeken voor mijn kleingeld in de auto :unsure:
De auto is gewoon dat potje met klein geld voor uw huis...
 
Ik ben toch nog altijd voor een normale degelijke portefeuille, eentje waar je de kaarten zo in hebt stelen zodat ze op geen enkele manier kunnen uit vallen.
Kan die trouwens nergens vinden behalve bij een man die op de markt staat, maar die gaat ermee stoppen, want is al in de 70 zei hij me eind juni.
Heb mij dus ineens nog een paar portefeuilles gekocht zodat ik nog een tijdje verder kan.
 
Ik ben toch nog altijd voor een normale degelijke portefeuille, eentje waar je de kaarten zo in hebt stelen zodat ze op geen enkele manier kunnen uit vallen.
Kan die trouwens nergens vinden behalve bij een man die op de markt staat, maar die gaat ermee stoppen, want is al in de 70 zei hij me eind juni.
Heb mij dus ineens nog een paar portefeuilles gekocht zodat ik nog een tijdje verder kan.

:unsure:
 
Ik heb daar al vaker naar gezocht, maar ze staan er niet tussen.
Zijn bijna allemaal portefeuilles waar de opening voor de gleuven voor de kaarten in de verkeerde richting zitten.
Er staan een paar uitzonderingen tussen, maar dat zijn dan verder ook geen mooie modellen of ze zijn vreselijk duur.
Good luck om een kaart uit een Secrid te laten vallen...
Klopt, maar daar had ik het dan ook niet over.
 
Ik ben toch nog altijd voor een normale degelijke portefeuille, eentje waar je de kaarten zo in hebt stelen zodat ze op geen enkele manier kunnen uit vallen.
Kan die trouwens nergens vinden behalve bij een man die op de markt staat, maar die gaat ermee stoppen, want is al in de 70 zei hij me eind juni.
Heb mij dus ineens nog een paar portefeuilles gekocht zodat ik nog een tijdje verder kan.
Ik heb nu deze https://www.tauruscamp.com/ en ik ben er super tevreden van.
 
Mijn bericht was toch wel duidelijk denk ik?

Je hebt het in een thread over smart wallets over jouw voorkeur voor "normale degelijke" portefeuilles waar "kaarten niet kunnen uitvallen".

Dus ja, welke portefeuilles kunnen kaarten dan wel uitvallen?

Mijn opmerking is toch niet raar gezien je dat zo expliciet zegt?
 
Je hebt het in een thread over smart wallets over jouw voorkeur voor "normale degelijke" portefeuilles waar "kaarten niet kunnen uitvallen".

Dus ja, welke portefeuilles kunnen kaarten dan wel uitvallen?

Mijn opmerking is toch niet raar gezien je dat zo expliciet zegt?
Ja inderdaad, maar zo raar is dat toch ook niet?
Er zijn toch ook mensen die in een topic over automatische versnellingsbakken het hebben over hun voorkeur voor schakelbakken.

Wel zo goed als alle portefeuilles, kijk maar eens naar de link die @Green Mamba hier iets hoger poste. De portefeuilles waar de gleuven voor kaarten zo geplaatst zijn dat ze niet uitvallen is raar genoeg een kleine minderheid.

Het was toch duidelijk geformuleerd in mijn originele bericht, dus ja ik vond het wel raar.
 
Ik lees de zin "Ik ben toch nog altijd voor een normale degelijke portefeuille, eentje waar je de kaarten zo in hebt steken zodat ze op geen enkele manier kunnen uit vallen" toch ook zo dat jij niet opteert voor een smart wallet (waar het hier over gaat) omdat je denkt dat daar de kaarten zouden uit vallen. Dat doen ze dus niet, er is nog nooit een kaart uit mijn secrid gevallen.
 
Ik heb in mijn leven al redelijk wat portefeuilles gehad, maar nog nooit last gehad van kaarten die er uit vallen.
Dat is toch een basis eigenschap van een portefeuille? Wat je er in steekt hoort er in te blijven zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Ik snap niet goed dat iedereen hier zo content is van die secrid. Ik heb dat ook een tijdje gebruikt, maar is echt heel dure rommel. Dat plastieken lipje om briefgeld in te steken is echt één van de onhandigste dingen ooit uitgevonden. Durft wel eens open flippen en alle briefjes dwarrelen dan op de grond. Ik krijg m'n briefjes ook nooit snel goed geplooid om ze der deftig in te steken, geeft heel veel stress als ik ergens briefjes wisselgeld terugkrijg. Ik steek ze dan meestal gewoon los in mijn zak.

Heb de secrid ook ooit eens een keertje laten vallen en al m'n kaarten floepten alle kanten op. Oké dat was mijn eigen schuld, maar met een gewone portemonee had ik dat niet voorgehad.

Verder vind ik de bouwkwaliteit voor zo'n duur ding echt zwaar ondermaats. Heb het maar enkele keren gebruikt maar staat toch al vol krassen, en voelt echt heel slap aan allemaal. Ik heb het gevoel dat de lapjes leer elk moment los kunnen scheuren van het metalen deel.

Ik heb als één of ander relatiegeschenk op het werk eens zo een goedkope namaak secrid gekregen en die doet het eigenlijk stukken beter. Voelt degelijker aan, en er zit een deftig zakje aan om briefjes in te steken. Maar de kaarten zitten daar dan weer wat losser in. Als ik het ondersteboven hou, en er eens mee schud, durft er wel eens eentje uit te vallen.
 
Hmmm, ik heb al 2.5 jaar zo'n Secrid wallet en ik kan me daar niet echt in vinden.
Kwaliteit is hier heel goed en de kaarten zijn er nog nooit uitgevallen. Zit samen met m'n sleutels in m'n broekzak en kwa krassen valt dat goed mee. Ook het leer ziet er gewoon nog goed uit en hangt nog stevig vast.
 
Terug
Bovenaan