Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die zien er op het eerste zicht wel wat hard en 'blokkig' uit, zit dat niet vervelend in je broekzak? Nuja, een telefoon is dat uiteindelijk ook wel, dus misschien overschat ik het probleem.Het is hier al enkele malen aan bod gekomen. Ik heb ook al jaren een secrid. Van zodra hij versleten is, koop ik gewoon een nieuwe.
Ik heb sws amper cash/kleingeld op zak, dus mij stoort het niet dat ik geen kleingeld kwijt kan.
Topmateriaal
Nop soms heb ik gevoel dat ik de secrid vergeten ben en moet ik zelf nog is voelen in men zak om zeker te zijn.Die zien er op het eerste zicht wel wat hard en 'blokkig' uit, zit dat niet vervelend in je broekzak? Nuja, een telefoon is dat uiteindelijk ook wel, dus misschien overschat ik het probleem.
Als ik hem langs mijn iPhone (met hoesje) leg, iets hij iets hoger, maar qua grootte zou hij er 2x in passen.Die zien er op het eerste zicht wel wat hard en 'blokkig' uit, zit dat niet vervelend in je broekzak? Nuja, een telefoon is dat uiteindelijk ook wel, dus misschien overschat ik het probleem.
Die zien er op het eerste zicht wel wat hard en 'blokkig' uit, zit dat niet vervelend in je broekzak? Nuja, een telefoon is dat uiteindelijk ook wel, dus misschien overschat ik het probleem.
Ik heb al jaren een Secrid. Compact, je kan er briefjes in kwijt en RFID block maar ik vond het vooral iets stijlvoller dan zo'n Ridge wallet types
Het is hier al enkele malen aan bod gekomen. Ik heb ook al jaren een secrid. Van zodra hij versleten is, koop ik gewoon een nieuwe.
Ik heb sws amper cash/kleingeld op zak, dus mij stoort het niet dat ik geen kleingeld kwijt kan.
Topmateriaal
Hier ook al een jaar of 7-8 enthousiast over Secrid. Heb nog altijd mijn eerste en als deze zou stuk gaan, koop ik ook direct een nieuwe.
Als ik hem langs mijn iPhone (met hoesje) leg, iets hij iets hoger, maar qua grootte zou hij er 2x in passen.
Hier ook sinds enkele maanden een Secrid.
Zeer tevreden over.