Returnal

Shooter PC PS5 Returnal

Ziet er op het eerste zicht helemaal men ding uit maar super moeilijke games en veel herhaling is niet voor mij. Misschien ooit eens als er een promo is of 2hands.
 
Een hoge moeilijkheidsgraad wil ik nog wel proberen maar het feit dat je geen checkpoints hebt vind ik wel een afknapper.
 
Ik geraakte verder in Dark Souls II en vooral Dark Souls III dan in Demon's Souls... Sekiro is de moeilijkste, fuck die game.
DS2 en DS3 gaan een paar treden omhoog als je de DLC begint idem Bloodborne.

Sekiro is inderdaad by far wel de lastigste, maar ik heb hem wel 100% kunnen completen, deze koste me wel wat oefen werk en geduld.
Iets wat ik bij de Souls games niet ervaren heb, toch niet tot op dat niveau. Blijf ze wel allemaal toppers vinden, buiten DS2.. die is zo zo IMO.
 
Ik geraakte verder in Dark Souls II en vooral Dark Souls III dan in Demon's Souls... Sekiro is de moeilijkste, fuck die game.
Ik gebruik dat altijd als mijn vrouw van een andere man iets positief zegt.
Bvb:
Amai, die man kan schoon piano spelen!
Dan zeg ik: ja, maar kan hij Sekiro uitspelen? Ik dacht het niet.
Onder de indruk dat ze dan is :p
Hopelijk kan ik dat binnenkort van Returnal ook zeggen.
 
Sekiro is de moeilijkste, fuck die game.
Heb dat eens op gamescom een half uur kunnen spelen. Inderdaad, fuck die game. Denk dat ik op dat half uur 30 keer opnieuw ben begonnen, telkens vanaf het begin. Daar heb ik echt het geduld niet voor.
 
En dan te weten dat Demon's Souls de simpelste uit de serie is :p
Qua bosses.

Qua map en enemy design is Demon verreweg de hardste. En og Demon laadtijden en framerate waren hard :p
Ook geen bonfires. Iets waar ze al veel teveel van hadden in Dark Souls en dan in 2 en 3 fameus overboord zijn met gegaan.

Maar iedereen zijn moeijkste Souls, is bijna altijd wel zijn eerste.
Sekiro houd ik voor wanneer ik 40 word, benieuwd wat ik dan nog van reactievermogen en geduld heb.
 
Laatst bewerkt:
Qua bosses.

Qua map en enemy design is Demon verreweg de hardste. En og Demon laadtijden en framerate waren hard :p

Ook geen bonfires. Iets waar ze al veel teveel van hadden in Dark Souls en dan in 2 en 3 fameus overboord zijn met gegaan.

Maar iedereen zijn moeijkste Souls, is bijna altijd wel zijn eerste.
Klopt wel dat dit niet voor iedereen hetzelfde is inderdaad. Persoonlijk heb ik in DeS geen enkele keer vast gezeten of iets gehad van "Fuck dit is hard". Iets wat ik dan wel gehad heb sommige momenten in Sekiro en de eerste maal in Bloodborne ook. Maar die spellen groeit ge ook gewoon in. Sekiro is nog steeds een moeilijke game zelf na 100% te completen, terwijl Bloodborne voor mij nu echt een walk in the park game is geworden waar ik amper nog eens in zal sterven. Het ene klikt gewoon beter dan het andere, maar als eerste playtroughs bekeken vond ik Demon's en DS1 & DS3 bij de simpelste en Serkiro en Bloodborne bij de moeilijkste. Naar latere playtroughs toe zijn DS3 en Bloodborne beetje piss easy geworden xD
 
Om toch even on topic te blijven, vind returnal er echt vet uit zien, maar momenteel geen zin in een game waar ik 100 uur moet in steken om te platten en die heel die tijd gevuld gaat zijn met RNG en een uitdaging. Normaal vind ik dit juist leuk, maar de laatste tijd zoek ik precies liever makkelijkere en vooral kortere oorden op.
 
Klopt wel dat dit niet voor iedereen hetzelfde is inderdaad. Persoonlijk heb ik in DeS geen enkele keer vast gezeten of iets gehad van "Fuck dit is hard". Iets wat ik dan wel gehad heb sommige momenten in Sekiro en de eerste maal in Bloodborne ook. Maar die spellen groeit ge ook gewoon in. Sekiro is nog steeds een moeilijke game zelf na 100% te completen, terwijl Bloodborne voor mij nu echt een walk in the park game is geworden waar ik amper nog eens in zal sterven. Het ene klikt gewoon beter dan het andere, maar als eerste playtroughs bekeken vond ik Demon's en DS1 & DS3 bij de simpelste en Serkiro en Bloodborne bij de moeilijkste. Naar latere playtroughs toe zijn DS3 en Bloodborne beetje piss easy geworden xD
DeS --> The Ritual Path = Bah !!
 
Om toch even on topic te blijven, vind returnal er echt vet uit zien, maar momenteel geen zin in een game waar ik 100 uur moet in steken om te platten en die heel die tijd gevuld gaat zijn met RNG en een uitdaging. Normaal vind ik dit juist leuk, maar de laatste tijd zoek ik precies liever makkelijkere en vooral kortere oorden op.
Is die platinum een vereiste toch? (voor u persoonlijk dan he)
 
Is die platinum een vereiste toch? (voor u persoonlijk dan he)
Hoe dom het ook klinkt, ja meestal wel. Ik compleet graag games en het is een factor waar ik rekening mee houd als ik iets koopt.
Het is wel niet zo dat als een game moeilijk te platten is, dat ik het dan sowieso niet ga spelen. Als ik een game echt wil spelen zal ik dat wel doen.

Het is eerder wanneer ik twijfel over een game, of het eerder is van ik wil het eens proberen en zien of het voor mij is, dan ga ik da niet doen met een game die 100 uur duurt en 9/10 difficulty krijgt. Want dan weet ik al dat ik het nooit ga finishen en dat kan de doorslag geven voor mezelf om te beseffen dat ik het spel toch niet zo heel erg graag wil. Maar er zijn games die ik ongeacht wat er bij komt toch gewoon zal kopen en spelen. Bv: RDR2, heel dat online gedoe boeit me niks en er hangen jammer genoeg trophies aan vast, maar ga het spel daar niet voor laten.

In het geval van Returnal ben ik nu aan het zien in hoeverre ik het echt wil spelen, heb net een stream gezien en heb er eerlijk gezegd meer zin in al, het ziet er echt enorm goed en tof uit en op zich niks onoverkomelijk + tis nog maar dag 2, er zal nog wel veel info en guides komen later die het dan mss toch mogelijk maken om het dan uiteindelijk wel te platten :)
 
DeS --> The Ritual Path = Bah !!
Zelf dat level vind ik echt heel goed mee vallen 😅 lok de skeletons wat terug als die lastig doen en binnen is het kill de reapers asap, voor de rest vind ik er niet zo veel aan tbh. Maar dat is dan wel komende van iemand die elke souls game meermaals gespeeld heeft en 100% gecomplete heeft. (Voor je zegt, da zie ik niet op je profiel!! Ik heb de Souls games op PC gespeeld )
 
Een hoge moeilijkheidsgraad wil ik nog wel proberen maar het feit dat je geen checkpoints hebt vind ik wel een afknapper.
Da's ook mijn grootste probleem bij iets vaak te moeten herdoen. Dat je dan steeds een heel stuk moet herhalen waar je in principe qua moeilijkheidsgraad geen probleem mee hebt. Da's de grootste bron voor frustratie.

Heb al zo vaak meegemaakt dat ik bossfights ontelbaar keer moet herbeginnen. Maar da's minder erg omdat je eerst geen 20min een heel level moet herdoen ofzo.
 
Demons souls de simpelste? En bloodborne dan? Daar kon je heel gemakkelijk counter attacks doen + een boel leven terugkrijgen als je ze raakt.
Hoe zit het nu met de prijs van returnal, want ik zie prijzen tot 85 euro, en lijkt mij geen special edition te zijn.
 
Demons souls de simpelste? En bloodborne dan? Daar kon je heel gemakkelijk counter attacks doen + een boel leven terugkrijgen als je ze raakt.
Hoe zit het nu met de prijs van returnal, want ik zie prijzen tot 85 euro, en lijkt mij geen special edition te zijn.
€80 is de default richtprijs van nieuwe PS5 games. Op bol.com of andere sites zal je die misschien voor €75 vinden. En Bloodborne met DLC is echt wel harder in general. Demon's bossed zijn zware pushovers, Bloodborne heeft weel een paar stevige en de chalice dungeons zeker
 
Terug
Bovenaan