Returnal

Shooter PC PS5 Returnal

Vanavond livestream om 20.30 uur!


Ik zit al verder dan de eerste drie kwartier natuurlijk die gestreamed mag worden (moet vanaf het begin van het spel en maximum 45 minuten). Van de moeilijkheid is er dan inderdaad weinig te merken.

En ben je al dat stuk gepasseerd waarover Powerpyx het heeft?
 
No offence maar dat het niet gemakkelijk gaat worden was volgens mij toch al vrij duidelijk te zien in de trailer. Het ziet er allemaal prachtig uit maar je wordt constant omringt door vijanden waardoor je ook constant in beweging moet blijven. Ik wist op voorhand al dat het niets voor mij ging worden.
Voor mij moet het ook ontspanning blijven en geen frustratie.
 
No offence maar dat het niet gemakkelijk gaat worden was volgens mij toch al vrij duidelijk te zien in de trailer. Het ziet er allemaal prachtig uit maar je wordt constant omringt door vijanden waardoor je ook constant in beweging moet blijven. Ik wist op voorhand al dat het niets voor mij ging worden.
Voor mij moet het ook ontspanning blijven en geen frustratie.
Klopt vind ik ook. Tegenwoordig zijn er veel te veel games die Dark Souls en aanverwanten willen overtreffen qua moeilijkheidsgraad is mijn indruk. Niet willen onderdoen. Jammer dat zo een games niet wat meer toegankelijk zijn voor ieder van ons. Ik geef ook geen 80 euro aan een game waar je meer frustratie aan beleefd dan plezier.. Ratchet & Clank zal vele beter zijn om te spelen in mijn geval dan ;-)
 
Wie de stream gemist heeft, de eerste 45 minuten staan online:

 
Forumkonijn heeft Returnal bijgewerkt met een nieuwe update:

BeyondGaming-review van Returnal

Onze review van Returnal staat live! Je leest hem hier:

Lees meer over deze update...
 
NJammer dat zo een games niet wat meer toegankelijk zijn voor ieder van ons.
Mja is ook het type game hé. Je kan moeilijk zeggen dat de meerderheid van AAA producties hardcore games zijn.

En voor de ene is uitdaging plezier, voor de andere helemaal niet. De laatste 2 console generaties zijn games alvast vele malen toegankelijker geworden dan ooit het geval was.
 
Lijkt mij een perfect spel voor mij, steeds beter worden door herhaling, volledig op reflexen werken. Net maar ineens besteld!
 
Deze krijgt inderdaad erg goede reviews. Ik werd steeds meer en meer excited door de positieve buzz rond dit spel op reddit en nu staat het vast, deze komt morgen binnen ^^
 
Mja is ook het type game hé. Je kan moeilijk zeggen dat de meerderheid van AAA producties hardcore games zijn.

En voor de ene is uitdaging plezier, voor de andere helemaal niet. De laatste 2 console generaties zijn games alvast vele malen toegankelijker geworden dan ooit het geval was.
Een extreem hoge moeilijkheidsgraad en bijhorende frustraties zijn voor mij de reden om een spel links te laten liggen.. deze dus.. jammer maar ik game nog altijd ter ontspanning. Niet om continu te moeten herbeginnen tot in den treure..
 
Ik ga denk ik ook geen 70 euro neertellen voor een geheimzinnige game met een uitermate hoge moeilijkheidsgraad. Had mij al flink mispakt aan Demon's Souls...
 
Ik denk dat demons souls wel nog een tikkeltje moeilijker is dan deze hoor
De moeilijkheidsgraad is gewoon anders. Waar Demon’s Souls al bij al vrij trage gameplay is, is Returnal heel fast-paced (lijkt mij). Ik ga hem in ieder geval een kans geven, vermoedelijk wel niet op launch, want zit nog met andere games.
 
Die actie, die mooie effects! kwijlen idd. Maar 80 EUR is net teveel van het goede.
Later reactie op deze post, maar ookal had ik het liever anders gezien, uiteindelijk is die €80 nog niet zo al te gek hoor.
Mensen vergeten dat je destijds voor de PS1 omgerekend naar euro toen ook €60 betaalde per nieuw spel.

Uiteindelijk is de prijs op al die jaren amper gestegen maar is in het algemeen de wereld wel alles veel duurder geworden.
 
Terug
Bovenaan