Returnal

Shooter PC PS5 Returnal

Housemarque is waarschijnlijk 1 van de weinige developers die ik dit type game in een "AAA" jasje zie verwezenlijken. Hoop alvast dat dit een hit word voor hun want het grote geld is ze totnutoe uitgebleven terwijl ze de ene na de andere classic uitbrachten.
 
Die laatste trailers zien er wel ferm goed uit! De interesse is er nu wel van mijn kant..
:unsure:
 
Was aan het twijfelen voor deze, maar denk toch dat deze zal aangekocht worden
Spel ziet er super uit
 
Elke keer kwijlen, en dan "preesteetjon". FAK! Ach ja vroeg of laat toch maar 1 in huis halen zeker.
 
Elke keer kwijlen, en dan "preesteetjon". FAK! Ach ja vroeg of laat toch maar 1 in huis halen zeker.
Doe het dan maar eerder vroeger dan later!

Deze wil ik ook graag spelen, maar een prijs van €80 gaat Returnal geen goed doen, vrees ik. Ik heb nog niks van Housemarquee gespeeld voorlopig...
 
Die actie, die mooie effects! kwijlen idd. Maar 80 EUR is net teveel van het goede.
 
Wat 80euro? Dit is een live event game ofzo? Mis ik iets?
Dat is gewoon de prijssetting van PS5-games jammer genoeg.

EDIT: Fuck yes, voor die trailer trouwens! Dit zal er wel komen (als de prijs wat lager is dan € 80). Dat wil ik gewoon aan geen enkele game geven...
 
Ah right right. Te maf voor woorden eigenlijk. Zal hier dus nog wel even pc als mainplatform houden.
 
€79.99 is de nieuwe officiële adviesprijs, bij de PS4 was dat eigenlijk €69.99. Maar eigenlijk is dat vooral voor de digitale versie bij release zo, voor fysieke exemplaren gingen de meeste winkels meteen al een pak onder die prijs. Ik heb Ghost of Tsushima bij release voor €55 gekocht bijvoorbeeld. Dat de prijzen bij release nu toch al wat dichter bij die adviesprijs liggen, zoals Returnal dat vergeleken met GoT €20 duurder is, is dan wel wat zuur. Maar als je wat geduld hebt, valt het met die €80 ook nog wel mee. Demon's Souls was recent bv al te vinden voor €60, da's toch al een deftigere prijs.

Afhankelijk van de replay value zou ik wel €40 willen geven voor Returnal, maar ik hoop dat Sony Housemarque niet er op gaat afrekenen als de verkoop de eerste weken tegen valt. Want ik vermoed dat heel veel mensen gaan wachten op een lagere prijs.
 
Forumkonijn heeft Returnal bijgewerkt met een nieuwe update:

Volg hier morgen onze livestream!

Om 20.30 streamen we de eerste 45 minuten van Returnal. Mis dit niet!


Lees meer over deze update...
 
Heb deze niet echt gevolgd, maar damn dat ziet er goed uit... Wou hem meteen preorderen maar 75-80 euro? Nog maar even afwachten.
 
Heb deze niet echt gevolgd, maar damn dat ziet er goed uit... Wou hem meteen preorderen maar 75-80 euro? Nog maar even afwachten.
Die prijzen zijn er los over, je zal maar zo een digitale ps5 hebben, nu kan je nog wat afwachten of 2dehands kopen..
 
Op vraag van enkelen ga ik morgen om 20.30 uur terug Returnal streamen. Blijkbaar gooide De Mol afgelopen zondag wat roet in velen hun planning. Wegens embargo's mag ik slechts drie kwartier lang streamen vanaf het begin van de game.

Ik zal de gameplay ook recorden.

 
Terug
Bovenaan