Als kind natuurlijk een aantal mini game consoles gehad met 1 spel erin, zoals Donkey Kong, Tetris, dat soort dingen.
Wat later een SEGA GameGear gehad, geweldig leuk apparaat vond ik dat, omdat de meeste een kleurloze GameBoy hadden, en ik wel kleurtjes had op m'n scherm

Veel games ervoor had ik niet, Sonic The Hedgehog zat erbij, dan zelfs nog wat games gekocht zoals Ayrton Senna's Super Monaco GP, Alien 3, Jurassic Park, Lemmings, Micro Machines, ... Is uiteindelijk stuk gegaan al was ik daar steeds erg voorzichtig mee. Het scherm begaf het (enkel nog een lijn in het beeld).
Hilarisch was dat je daar ook een TV tuner kon voor kopen, die had ik niet.
Later kwam de 486DX4-100 als eerste PC, eerst nog zonder geluidskaart, toen een AMD K6 denk ik, en dan telkens blijven upgraden.
De Sound Blaster 32-bit kwam er dan al snel bij, de 3DFX Voodoo als eerste 3D Kaart...
De games... Wolfenstein 3D, PinBall, Nascar Racing, X-Wing Fighter, Tie Fighter, IndyCar, Doom, Doom2, Heretic, Hexen, Duke Nukem 3D, Quake, Jedi Knight, ... stuk voor stuk revoluties in graphics & gameplay.
Iets wat de dag van vandaag nog amper te begrijpen valt. Floppy's kopiëren met diskcopy a: a: , originele floppy erin, kopiëren naar het geheugen, nieuwe floppy erin en kopiëren vanuit het geheugen, hahaha waar is de tijd!
Duke Nukem 3D was veruit mijn lievelingsgame, vooral die eerste episode was legendarisch!