808 State
Well-known member
Hoe is dat eigenlijk zo ver gekomen? Vroeger kon je voor smaad aan de politie al een nachtje in de cel doorbrengen.Dus eigenlijk gewoon enkele flikken wat kletsen gegeven en na het kalmeren mag je gewoon vertrekken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe is dat eigenlijk zo ver gekomen? Vroeger kon je voor smaad aan de politie al een nachtje in de cel doorbrengen.Dus eigenlijk gewoon enkele flikken wat kletsen gegeven en na het kalmeren mag je gewoon vertrekken.
Ik ga er niet mee akkoord, maar meen mij toch te herinneren dat dat hier zo gezegd werdDit posten in een thread met als titel zomerrellen, alsof het een oplossing is voor dit probleem, impliceert eigenlijk alsof het ontbreken van een openluchtzwembad een redelijke verklaring is voor de problemen die er zijn met deze relschoppers.
Het ontbreken van een eigen zwembad in brussel was geopperd als een van de drivers van de conflicten ergens anders.Dit posten is natuurlijk dubbel, "eindelijk" in de zin dat ja, het werd tijd dat Brussel zijn eigen openluchtzwembad krijgt.
Dit posten in een thread met als titel zomerrellen, alsof het een oplossing is voor dit probleem, impliceert eigenlijk alsof het ontbreken van een openluchtzwembad een redelijke verklaring is voor de problemen die er zijn met deze relschoppers... quod non wat mij betreft. Een gebrek aan een openluchtzwembad in eigen regio, keurt het plegen van geweld en het bepotelen van meisjes in andere provincies niet goed uiteraard.
Bovendien: welke verwachting moeten we hebben wanneer dit Brusselse zwembad opengaat? Hoera, nu kunnen ze dit gedrag stellen in hun eigen thuisstad in plaats van elders? Ik mag hopen dat dergelijk gederag ook in Anderlecht of Brussel zwaar bestraft zou worden. Misschien kan je in het beste geval nog rekenen op een bonus van sociale controle ("don't s** where you eat"), maar of dat alles oplost? Ik betwijfel het. Een deel van het probleem zit volgens mij ook elders.

![]()
Brusselse brandweer moet maar liefst 700 keer uitrukken tijdens oudejaarsnacht: “We werden zelfs bestookt met vuurwerk na een reanimatiepoging”
Het was een bewogen nacht in Brussel. Van een adembenemend vuurwerkspektakel tot urenlange rellen. De brandweer moest maar liefst 700 keer uitrukken op oudejaarsnacht: het dubbele van een normale wacht. “We moesten ons blusmateriaal achterlaten om onszelf in veiligheid te brengen.” In de eerste...www.hln.be
![]()
Ah, heeft er hier iemand dan een oplossing?Er is dan ook geen oplossing voor he. Anders ben je een racist, en dat willen we niet![]()
Nope. Gewoon aanvaarden, blussen, elk jaar wat erger laten worden en onze hulpverleners als kanonnenvlees de straten op sturen.Ah, heeft er hier iemand dan een oplossing?
Jij pretendeert dat er een (simpele?) oplossing is maar dat je een racist zou genoemd worden.Nope. Gewoon aanvaarden, blussen, elk jaar wat erger laten worden en onze hulpverleners als kanonnenvlees de straten op sturen.
Het is een nieuwe traditie maar eentje die we moeten omarmen.
Ah, heeft er hier iemand dan een oplossing?