Dit zullen de linkse partijen nooit toelatenKan men die redders niet bewapenen met een taser ofzo?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit zullen de linkse partijen nooit toelatenKan men die redders niet bewapenen met een taser ofzo?
Kan men die redders niet bewapenen met een taser ofzo?
Wat moet je kunnen om als redder te werken, (reddend) zwemmen en wat EHBO? Vaak zijn dat jobstudenten. Die bewapenen is te zot voor woorden.Dit zullen de linkse partijen nooit toelaten
Der is volgens mij in geen enkel Arabisch land zelfs echte democratie. Maar daar heb je wel een punt , strenger straffen is het enige wat helpt , we proberen het te 'democratisch westers' aan te pakken , terwijl dat bij bepaalde culturen gewoon niet werkt .![]()
Brusselse minderjarige heethoofden zetten Blaarmeersen op stelten: twee redders in elkaar geslagen, één naar ziekenhuis overgebracht
De hitte is enkele Brusselse heethoofden naar het hoofd gestegen maandagmiddag in Gent. Op de Blaarmeersen gingen zij twee redders te lijf. Eén van hen werd gewond overgebracht naar het ziekenhuis. De daders zijn twee minderjarigen. Ze werden aangehouden, maar alweer vrijgelaten.www.hln.be
Weer brusselse jongeren... t zullen wellicht wel weer jongeren zijn van vreemde origine... k begin wel te verstaan waarom er in sommige Arabische landen geen democratie is. Ze moeten in toom gehouden worden.. luisteren ze net da´ vliegen ze t gevang is. Hier wordt er weer niets mee gedaan.. een pv'ke zonder gevolg.. en begrijpt de politiek niet dat de Vlamingen het beu zijn dat er altijd wel iets gaande is met die zogenaamde brusselse jongeren.
Mijn antwoord is nlet volledig.Wat moet je kunnen om als redder te werken, (reddend) zwemmen en wat EHBO? Vaak zijn dat jobstudenten. Die bewapenen is te zot voor woorden.
Ooit zal men gedacht hebben dat buitenwippers zetten te zot voor woorden was, tijden veranderen nu eenmaal. Je moet ze dan wel een opleiding geven natuurlijk.Wat moet je kunnen om als redder te werken, (reddend) zwemmen en wat EHBO? Vaak zijn dat jobstudenten. Die bewapenen is te zot voor woorden.
Ze kunnen toch een security team van 2 of 3 zetten. Verhoog de prijzen met 1 a 2 euro per persoon en de kosten van dat security team is betaald. K denk dat er velen geen bezwaar zullen hebben om wat meer te betalen en zich veilig te voelen.
Met een security team bedoel ik wel meer dan het secuirty team aan de receptie waar ik werk. Geef deze 1 duw en ze liggen plat en/of lopen weg
Vorig jaar waren daar allesinds al mannen van G4s dus waarschijnlijk dit jaar ookIk denk niet dat je met 1 à 2 euro per persoon gaat toekomen hoor. Security teams zijn vreselijk duur.
), maar ik had nu toch wel al gedacht dat daar toch op zijn minst camera's zouden hangen. En zet dan ineens ook maar een vaste politiepost vlakbij het strand, waarom moeten redders amokmakende jongeren gaan aanspreken, dat is toch hun taak niet?800 personen die 2 euro betalen.Ik denk niet dat je met 1 à 2 euro per persoon gaat toekomen hoor. Security teams zijn vreselijk duur.
Ik hoor net bij het bericht van de laatste rellen van gisteren in de Blaarmeersen dat ze eraan denken camera's te plaatsen. Staan die daar nog niet dan? Ik ben nu niet echt voorstander om overal camera's te hangen omwille van de privacy (en omdat ik graag eens buiten van bil ga op tijd en stond), maar ik had nu toch wel al gedacht dat daar toch op zijn minst camera's zouden hangen. En zet dan ineens ook maar een vaste politiepost vlakbij het strand, waarom moeten redders amokmakende jongeren gaan aanspreken, dat is toch hun taak niet?
![]()
Brusselse minderjarige heethoofden zetten Blaarmeersen op stelten: twee redders in elkaar geslagen, één naar ziekenhuis overgebracht
De hitte is enkele Brusselse heethoofden naar het hoofd gestegen maandagmiddag in Gent. Op de Blaarmeersen gingen zij twee redders te lijf. Eén van hen werd gewond overgebracht naar het ziekenhuis. De daders zijn twee minderjarigen. Ze werden aangehouden, maar alweer vrijgelaten.www.hln.be
Toen ik 5 jaar geleden in de horeca werkte kosten een security persoon 300/dag en dat was blijkbaar niet duur. Dus inderdaad, het zal misschien gedekt zijn als er 800 personen zijn. (ik weet niet hoeveel volk daar komt op een dag, ben er niet bekend)800 personen die 2 euro betalen.
2 of 3 securiry gasten kosten toch geen 1600 euro voor 1 dagje werken?
+ Dat de meeste gemeenten serieus minder inkomsten gehad hebben door Corona waardoor de korpsen ook moeten besparen en er dus minder/geen overuren betaald kunnen wordenVoor de politie : 20 % personeelstekort dat niet opgevuld raakt, verlofperiode en Gentse feesten met maximale inzet inzake overlast "jongeren". Vaste post op Blaarmeersen zal dus echt niet meer lukken.
Toen ik 5 jaar geleden in de horeca werkte kosten een security persoon 300/dag en dat was blijkbaar niet duur. Dus inderdaad, het zal misschien gedekt zijn als er 800 personen zijn. (ik weet niet hoeveel volk daar komt op een dag, ben er niet bekend)
Heb je dat filmpje gezien? Staat ongeveer een kleine 50 man in een cirkel rond te dansen. Ga jij dan de ballen hebben een te taseren? Nog 49 te gaan als je er een op de grond krijgt.Kan men die redders niet bewapenen met een taser ofzo?
En waarom moet de gewone belastingbetaler of goede mens altijd voor de extra zaken opdraaien? Compleet zotte wereld waarin jij leeft?Ze kunnen toch een security team van 2 of 3 zetten. Verhoog de prijzen met 1 a 2 euro per persoon en de kosten van dat security team is betaald. K denk dat er velen geen bezwaar zullen hebben om wat meer te betalen en zich veilig te voelen.
Met een security team bedoel ik wel meer dan het secuirty team aan de receptie waar ik werk. Geef deze 1 duw en ze liggen plat en/of lopen weg
Nee, niet gezien. Van mijn part krijgen die redders een ak47 maar je moet ergens beginnen.Heb je dat filmpje gezien? Staat ongeveer een kleine 50 man in een cirkel rond te dansen. Ga jij dan de ballen hebben een te taseren? Nog 49 te gaan als je er een op de grond krijgt.
Tuurlijk, om te beginnen zal het al zeer moeilijk worden om nog personeel te vinden.Die domeinen gaan gewoon sluiten over een paar jaar met al die miserie en omdat gezinnen wegblijven.