Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ga je ervanuit dat het probleem genetisch is, wat ga je doen met de omgevingsfactor?Het is uiteraard geen probleem van het individu. Maar de hele gemeenschap opruimen is nu eenmaal geen realistisch doel.
Iedereen die ze oppakken steriliseren zodat er geen volgende generatie komt zou al een hele stap vooruit zijn.
Eventjes een vraagje ter verduidelijking: zou jij iedereen die wordt opgepakt voor bepaalde criminele feiten -en welke dan?- "steriliseren zodat er geen volgende generatie komt" of zou je dit enkel doen bij mensen van een bepaalde afkomst?Het is uiteraard geen probleem van het individu. Maar de hele gemeenschap opruimen is nu eenmaal geen realistisch doel.
Iedereen die ze oppakken steriliseren zodat er geen volgende generatie komt zou al een hele stap vooruit zijn.
Dat er bij bepaalde gemeenschappen veel meer rotte appels zitten als bij andere lijkt me duidelijk, of ga je het licht van de zon ontkennen?Dan ga je ervanuit dat het probleem genetisch is, wat ga je doen met de omgevingsfactor?
Van mij mogen ze de Sven Pichal's en Muhammed Aytekin's van deze wereld allemaal steriliseren. Zo'n mensen hoeven van mij geen kinderen op de aardbol te zetten.Eventjes een vraagje ter verduidelijking: zou jij iedereen die wordt opgepakt voor bepaalde criminele feiten -en welke dan?- "steriliseren zodat er geen volgende generatie komt" of zou je dit enkel doen bij mensen van een bepaalde afkomst?
Te lichte repressie werkt ook averechts want dan denkt men: Ze doen er toch niks aan! En dan is het volgend jaar nog erger.Te harde repressie werkt averechts, is uit het verleden gebleken.
Dat er bij bepaalde gemeenschappen veel meer rotte appels zitten als bij andere lijkt me duidelijk, of ga je het licht van de zon ontkennen?
Ik zou enkel straffen op basis daden, geen enkele omgevingsfactor wettigt geweld tov hulpdiensten.
Van mij mogen ze de Sven Pichal's en Muhammed Aytekin's van deze wereld allemaal steriliseren. Zo'n mensen hoeven van mij geen kinderen op de aardbol te zetten.
De racisme kaart, classic. Mijn kapper is een Irakees en ik heb met die man of zijn vrouw of zijn kinderen geen enkel probleem.
Je beseft toch dat door de daden van het gespuis in Brussel altijd maar goed te praten en te laten escaleren dat die mensen altijd maar meer racistische praat naar hun hoofd krijgen. Die mensen zijn de grootste dupe van het feit dat we in België (en heel West-Europa) het probleem niet durven aanpakken, want als we dat durven benoemen zijn we racisten, tsja.
Oei, je moet je niet zo op het paard hijsen. Ik wenste maar meer inzicht te krijgen in jouw stelling. Ik wil nog wel even counteren, als je het dan toch over "classics" hebt: de ik "ik ben niet racistisch want mijn kapper is Marrokaans" stelling is geen automatische "ga niet naar de gevangenis" kaart. Ironisch gezien zijn het net vaak racisten die zulke zaken zeggen als "excuus". Daarmee wil ik niet zeggen dat jij er eentje bent, voor de goede orde.Van mij mogen ze de Sven Pichal's en Muhammed Aytekin's van deze wereld allemaal steriliseren. Zo'n mensen hoeven van mij geen kinderen op de aardbol te zetten.
De racisme kaart, classic. Mijn kapper is een Irakees en ik heb met die man of zijn vrouw of zijn kinderen geen enkel probleem.
Je beseft toch dat door de daden van het gespuis in Brussel altijd maar goed te praten en te laten escaleren dat die mensen altijd maar meer racistische praat naar hun hoofd krijgen. Die mensen zijn de grootste dupe van het feit dat we in België (en heel West-Europa) het probleem niet durven aanpakken, want als we dat durven benoemen zijn we racisten, tsja.
Doe jij niet hetzelfde om andere factoren die mede gedrag veroorzaken bewust te negeren.Dat er bij bepaalde gemeenschappen veel meer rotte appels zitten als bij andere lijkt me duidelijk, of ga je het licht van de zon ontkennen?
Akkoord dit is gedrag dat nooit toegelaten mag worden.Ik zou enkel straffen op basis daden, geen enkele omgevingsfactor wettigt geweld tov hulpdiensten.
De gulden middenweg is wat nu is, een politieke oplossing om zo veel mogelijk mensen te plezieren, maar niet met de gewenste oplossing.Te lichte repressie werkt ook averechts want dan denkt men: Ze doen er toch niks aan! En dan is het volgend jaar nog erger.
Je moet de gulden middenweg bewandelen. En dat is ne moeilijke.
Doe jij niet hetzelfde om andere factoren die mede gedrag veroorzaken bewust te negeren.
Ik vermoed dat de daders hoofdzakelijk mannen waren, best dan alle mannen aanpakken. Het geweld zal in de wereld serieus dalen.
Akkoord dit is gedrag dat nooit toegelaten mag worden.
Maar om een probleem aan te passen is het belangrijk om de juiste oorzaken te kennen.
Jezus gaan schieten op kinderen met rubberen kogels omdat ze vuurwerk afsteken. Toch overdreven hoor. Rubberen kogels zijn less lethal, niet non lethal
Heerlijk, die minimalisatie altijd. Ach het zijn maar kinderen, laat ze gewoon buitenspelen met die kwajongens van de brandweer.Jezus gaan schieten op kinderen met rubberen kogels omdat ze vuurwerk afsteken. Toch overdreven hoor. Rubberen kogels zijn less lethal, niet non lethal
Welke gevolgen?De oorzaak ligt in gebrek aan discipline, slechte opvoeding, jongens die alles mogen van hun ouders. Als ouders hun kinderen niet opvoeden dan is het aan de staat om daar gevolgen aan te verbinden.
Een belangrijke factor is toch het gebrek aan starfuitvoering?De gulden middenweg is wat nu is, een politieke oplossing om zo veel mogelijk mensen te plezieren, maar niet met de gewenste oplossing.
Maar men vooral beseffen wat jaren al misloopt, krijgt niet onmiddellijk rechtgezet
Jezus gaan schieten op kinderen met rubberen kogels omdat ze vuurwerk afsteken. Toch overdreven hoor. Rubberen kogels zijn less lethal, niet non lethal
Welke gevolgen?
Ouders uit hun ouderlijk gezag zetten? Kinderen in heropvoedingskampen?
En die ouders kwamen dan wel uit modaal gezinnen en kiezen er dan bewust voor om hun kinderen crapuluus op te voeden?
Want in jouw redenering zie ik onder de 18 jaar is het gedrag veroorzaakt door slecht opvoeding, na 18 jaar is hetzelfde gedrag een vrije keuze?
Volgens mij krijg je dit nooit helemaal rechtgezet. Die buurt in Anderlecht (Brussel) is bekend om de drugshandel. Dan weet je al genoeg.De gulden middenweg is wat nu is, een politieke oplossing om zo veel mogelijk mensen te plezieren, maar niet met de gewenste oplossing.
Maar men vooral beseffen wat jaren al misloopt, krijgt niet onmiddellijk rechtgezet
Vuurwerk ookJezus gaan schieten op kinderen met rubberen kogels omdat ze vuurwerk afsteken. Toch overdreven hoor. Rubberen kogels zijn less lethal, niet non lethal