Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar wel op de games neem ik aanSingles Day valt weer een dag later bij Carrefour.
Op zaterdag 12 november is er een 2+1 gratis actie op alle non-foodartikelen (behalve spelconsoles, telefonie, tabak, drogisterij en cadeaukaarten).
maar wel op de games neem ik aan
Die mannen werken normaal niet voor Carrefour zelf, dus mogelijks is de info niet juist. Maar bon, afwachten…was 1 van GSM afdeling
Nice, proficiat daje toch nog ene gevonden hebt!!Heb nog een Jotnar overgekocht dus als die er is, maak ik gewoon een retour bij Coolblue.
Thanks!Nice, proficiat daje toch nog ene gevonden hebt!!

Ik ga eentje bijnemen denk ik, premium verlengen dan, merci voor de infoVoor wie nog Playstation Plus wilt vernieuwen, vanaf donderdag 18/11 25% korting in de Playstation Store
Een jaarabonnement op Playstation Plus Essential kost je €44,99 i.p.v. €59,99.
Een jaarabonnement op Playstation Plus Extra kost je €74,99 i.p.v. €99,99.
En een jaarabonnement op Playstation Plus Premium kost je €89,99 i.p.v. €119,99.
Interessante prijzen.. het is wel donderdag 17/11 neem ik aan?Voor wie nog Playstation Plus wilt vernieuwen, vanaf donderdag 18/11 25% korting in de Playstation Store
Een jaarabonnement op Playstation Plus Essential kost je €44,99 i.p.v. €59,99.
Een jaarabonnement op Playstation Plus Extra kost je €74,99 i.p.v. €99,99.
En een jaarabonnement op Playstation Plus Premium kost je €89,99 i.p.v. €119,99.

Sorry is vanaf morgen, gemist van dagInteressante prijzen.. het is wel donderdag 17/11 neem ik aan?![]()