releasekalender | shops | deals

Voor wie nog Playstation Plus wilt vernieuwen, vanaf donderdag 18/11 25% korting in de Playstation Store

Een jaarabonnement op Playstation Plus Essential kost je €44,99 i.p.v. €59,99.
Een jaarabonnement op Playstation Plus Extra kost je €74,99 i.p.v. €99,99.
En een jaarabonnement op Playstation Plus Premium kost je €89,99 i.p.v. €119,99.
Tot welke datum is deze actie geldig?

Black Friday bij Carrefour (van 23 t.e.m. 28 november):

Per aankoopschijf van €100 in de non-food afdeling ontvang je twee aankoopbonnen van €10.

De eerste aankoopbon is geldig van 30/11 t.e.m. 14/12, de tweede kan je gebruiken van 15/12 t.e.m. 31/12.

De Black Friday actie is enkel voor Bonuskaarthouders en geldt niet voor PS5, iPhone, Apple Watch, tabak, cadeaukaarten en drogisterij/hygiëne.

Tegelijk loopt er in de gamesafdeling nog een aparte actie waarbij je 1000 Bonuspunten (€10) ontvangt bij aankoop van €100 (behalve PS5-consoles).

Was vorige week den 12 ste is op alle non food artikels speelgoed/games / etc
Klopt, maar nu is er ook iets van 16 november tot 31 december, alleen heb ik geen idee of het nog geldig is op alle non food. Ik heb alleen de folder in mijn handen gehad en ben nog niet lansgeweest.

Klopt, maar nu is er ook iets van 16 november tot 31 december, alleen heb ik geen idee of het nog geldig is op alle non food. Ik heb alleen de folder in mijn handen gehad en ben nog niet lansgeweest.

Op die folder staat er toch een switch game onderaan.Ok heb deze week de vroege dus kan wel erns gaan kijken.

Je hebt het over de 2+1 actie? die was enkel op 12 november van toepassing. Vrij zeker van dat deze afgelopen is.

Enkele jaren terug was het wel insane, toen er een combinatie was van de 2+1, extra kortingen specifiek op gaming en ook nog eens die bon van €20 per aankoop van €100. Heb toen nieuwe games aan minder dan 50% kunnen kopen.

Terug
Bovenaan