releasekalender | shops | deals

Vorige week een switch gekocht en nu op zoek naar goedkope spellen maar is niet eenvoudig, prijzen blijven duur voor spellen die al enkele jaren oud zijn, ik heb nu op de bol Mario maker 2 kunnen bestellen aan 26 euro , tips om ergens goedkope games te scoren?

Hyrule Warriors voor 29,99:

En ook Pokémon Sword en Shield voor 29,99 te koop bij mediamarkt :)

Yep, prijzen zijn nu aangepast... ik heb wel het geluk gehad om Luigi's mansion, animal's crossing en super Mario odyssey voor 70 euro te kunnen aankopen, ik was er snel bij :)
Ik vroeg me gewoon af of je alles ontvangen hebt, of hebben ze gezegd dat het een fout was

3 maand EA play voor 4 euro.

Wie zijn best doet kan de Mass Effect Trilogy, It Takes Two, Star Wars Squadrons en het mooie Sea of Sollitude uitspelen op die tijd.
Voor It Takes Two met 2 te spelen hoeft je partner overigens geen EA play the hebben.

Raad sowieso wel aan om rechtstreeks via Origin te subben. Via Steam heb je minder games en meer conflicten. Al zeker als je de EA desktop app ook gebruikt met gamepass.

Ja ik had het ook gezien. Dus als ik nu met 5 games die in de lijst staan naar daar ga krijg ik dan 100€ psstore tegoed ? Zie niets staan van aantal games limiet

Net bij Game Mania Hasselt geweest en 3 games omgeruild voor 60 euro PS Store-tegoed.
Ik heb ook gevraagd of er een limiet is op het aantal games dat je kan omruilen, maar blijkbaar niet.

Dus als je bijvoorbeeld 30 PS4 games omruilt dan krijg je een PS tegoed van 600 euro bij GM? :woohoo::smile:

Is imo beter dan ze los te verkopen

Terug
Bovenaan