Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg je via de PS store ook een code in je mailbox of wordt het direct geactiveerd?PS plus 1jaar aan 30€ in de store
Direct geactiveerd, codes is enkel via externe shopsKrijg je via de PS store ook een code in je mailbox of wordt het direct geactiveerd?

Battlefield 2042 voor 39€ en ik heb nog een bon van 10€. Noice!!Korting op Games bij Bol.
Voor 17,99 euro laat ik Tony Hawk Pro Skater 1&2 niet liggen. Een brok nostalgie voor een juiste prijs
Korting op Games bij Bol.
Voor 17,99 euro laat ik Tony Hawk Pro Skater 1&2 niet liggen. Een brok nostalgie voor een juiste prijs

Is altijd laat avond levering op de dag zelf besteld is door Bpost.Heb al een track & trace en bpost zou mijn pakketje leveren tussen 18u en 22u. Is postnl weg bij bol.com?
PostNL blijft standaardkeuze. Laat je 's avonds of op zondag leveren, dan is het bpost.Als ik mag kiezen liever bpost dan postnl. Maar misschien door de schandalen van postnl werkt bol niet meer met postnl? Iemand daar een idee van?
Heb al een track & trace en bpost zou mijn pakketje leveren tussen 18u en 22u. Is postnl weg bij bol.com?
Jep heb track en trace en staat ook in de bpost app.Ik heb nog nooit geweten dan Bpost levert tss 18 en 22u, zeker dat het niet met postnl zal zijn?
Laat avond levering die je laat uitvoeren op de dag zelf van bestelling is altijd via Bpost.Ik heb nog nooit geweten dan Bpost levert tss 18 en 22u, zeker dat het niet met postnl zal zijn?
Aangekomen om 20u45 ben wel verrast dat ze dit waarmaken en dit gedaan krijgen.Net Deathloop gekocht
Deathloop - PS5 Game
Verkoop door: bol.com
Wordt 14 december 2021 bezorgd
Ben eens benieuwd of ze hierin gaan slagen.