releasekalender | shops | deals

Veel PS5-accessoires in de Carrefour aan -30%.

In Brugge gezien:

Dualsense Edge controller
PSVR2 charging station
PS5 camera
PS5 controller charger

Fight'n Rage. 0.97 cent.

Mafia trilogy €14,99 op PSN

Het betreft de definitive editions van de drie games. Voor deeltje 1 en 2 zijn dat eigenlijk remakes waarmee de graphics serieus zijn opgepoetst tegenover de oude ps2-games.

Edit: Enkel, deel 1 is een volledige remake van de originele PS2-game

Aanbieding loopt tot 4 maart.

Laatst bewerkt:
Als ge kijkt naar Tweakers Pricewatch is het inderdaad de laagste prijs tot op heden voor PS5.

Voor twijfelaars: het is nog altijd de meest toegankelijke Souls-game
Nooit gekocht tot nu toe omdat ik gewoonweg slecht ben in Souls-games. God of War en Ninja Gaiden lukt me wel om uit te spelen.

Nope, maar ik zal uw proefkonijn wel zijn. Met vouchersatwork korting kom ik uit op €57,50. Benieuwd of ze op launch leveren.
Dag na launch en nog geen levering noch track&trace/mail van FNAC. Nou ja, kheb hem toch op steam gekocht, dus ps5-exemplaar wordt waarschijnlijk gewoon doorverkocht hier.

Dag na launch en nog geen levering noch track&trace/mail van FNAC. Nou ja, kheb hem toch op steam gekocht, dus ps5-exemplaar wordt waarschijnlijk gewoon doorverkocht hier.
Ik heb ook bonnen van het werk gekregen. Dacht, ik ga nog eens oldschool naar de winkel om een game. Net voor ik op het punt stond om te vertrekken las ik op de website dat de pc-versie niet in de rekken lag. Dan maar online gekocht. Bonnen zullen voor films of boeken gebruikt worden in de plaats ...

Truck Simulator Europe + America, en nog wat dlc voor 3euro. Zou bijna zelf plooien voor die prijs.

3 euro voor Chrono Trigger. Bijna beschamend goedkoop.
Dit is wel van 5j geleden, maar toch...:

The mobile port is still dumpster fire. The steam port is based on the mobile version but because enough people complained about it, the PC version got tons of upgrades that makes it at least somewhat worth it to purchase. The mobile version is still stuck on the initial launch version with zero changes.
Just emulate the DS version if you want the extra dungeons + cutscenes or if you want the original experience, the SNES version is perfectly fine too. The PS1 version is okay but it has god awful loading times that makes the game a chore to play sometimes.

Merci, refunded en de steam versie aangeschaft :D
Raar genoeg port niet op Switch en PS4/5 beschikbaar.

Terug
Bovenaan