releasekalender | shops | deals

Lijkt wel een foutje, maar je kan nu tijdelijk 2 kortingscodes tegelijk gebruiken bij Amazon BE.

Werkt alleen op items die verkocht en verzonden worden door Amazon.com.be

Gebruik in je winkelmandje de kortingscode BLACK10 en de code STUDENT10 en dan krijg je €20 korting. Geldig op bestellingen van minstens €50.
Is gelukt bij mij :)

PS5 DualSense controller (zwart, wit, rood, blauw) is vanaf woensdag te koop voor €39,99 bij Carrefour.

Tegelijk loopt er ook weer de gebruikelijke Black Friday promotie. Per aankoopschijf van €100 op kleine en grote huishoudartikelen, foto, tv, geluid, informatie, telefonie en videogames ontvang je telkens een aankoopbon van €20 te gebruiken in de maand december.

De PS5 Pro, iPhone en Apple Watch doen niet mee aan deze Black Friday promotie.

Ik zou de VR kopen om eens even te testen en dan terug te sturen, teveel geld voor iets wat toch te weinig ondersteund is niet?
Zie mijn eigen het ook niet echt veel spelen, maar proberen wil ik wel eens :-)

De 12maanden PS plus korting blijkt alleen maar te tellen als je een upgrade doet van je huidige abonnement :eviltongue:

"Bespaar 25% met een upgrade naar PlayStation Plus Extra en voeg honderden PS5- en PS4-games uit de gamecatalogus toe aan je bestaande voordelen. Of ontvang een enorme korting van 30% als je een Premium-abonnement aanschaft waarbij je de catalogus met klassiekers en proefversies van games ontvangt."

Terug
Bovenaan