releasekalender | shops | deals

Kan zijn dat het voor verschillende zaken enkel is maar wilde vorige keer pijlen kopen en dan stond er doodleuk dat we niet leveren naar uw adres in België en was van Amazon.de zelf.

Sindsdien kijk ik nog enkel op NL en BE

Kan zijn dat het voor verschillende zaken enkel is maar wilde vorige keer pijlen kopen en dan stond er doodleuk dat we niet leveren naar uw adres in België en was van Amazon.de zelf.

Sindsdien kijk ik nog enkel op NL en BE
Niet alles wordt verzonden naar hier, maar 95% wel hoor.

Duidelijk dat hij gelimiteerd is, maar dus niet zoals de Pro. Wel een unboxing bekeken gisteren en eerlijk: de Slim ziet er even slick uit als de Pro 30th. Dus ik baal er minder van, alleen dat ik hem niet ga gebruiken...

Duidelijk dat hij gelimiteerd is, maar dus niet zoals de Pro. Wel een unboxing bekeken gisteren en eerlijk: de Slim ziet er even slick uit als de Pro 30th. Dus ik baal er minder van, alleen dat ik hem niet ga gebruiken...
Tis te zien hoeveel exemplaren er beschikbaar zijn, tis ook alleen maar in amerika voort moment.

Vandaar ook dat ik de slim minder "speciaal" vind. Men weet geen exact aantal, het kan zo even goed 100k of meer zijn.
De verpakking en het hele pakket van de Pro daarentegen is echt prachtig!

Vandaar ook dat ik de slim minder "speciaal" vind. Men weet geen exact aantal, het kan zo even goed 100k of meer zijn.
De verpakking en het hele pakket van de Pro daarentegen is echt prachtig!
Ergens wel goed dat er meer zijn. Meer kans om eentje te hebben. Blijft jammer van de Pro. Snap dat ze de bundel gelimiteerd wilden houden en ergens is 12300 nog veel (er zijn CE's van 5000 stuks wereldwijd diet niet eens verkocht geraken), maar teveel scalpers die ermee zijn gaan lopen helaas.

Had gehoopt dat de Pro even online ging komen maar das duidelijk het geval niet.

Wel content dat ik de 30th slim editie heb ontvangen deze ziet er ook zeer mooi uit.

Terug
Bovenaan