releasekalender | shops | deals

Trails of cold steel 1 en 2 voor ps4 elk aan €20 per stuk op amazon.nl (prime day, gratis verzending vanaf €20)

Cold steel 1

Cold steel 2

Twee vd beste JRPG's in de afgelopen jaren (als je de tijd ervoor kan vinden want er is nog een deel 3 en 4, maar die zijn nog niet zo goed afgeprijsd.

Voor zij die nood hebben om de grijze zomer tegen te gaan. Zeer schuune bundel.
Alba, A Short Hike en Haven Park voor nog geen 11euro via de 2e "tier" met de kortingsbon voor Haven Park.

A Short Hike is voor iedereen dat is opgegroeid met de platformers van de PSX en N64. Ondanks de korte lengte(+-3u) met gemak bij mijn favoriete games van de laatste 10 jaar en een echt mooi voorbeeld van het auteurschap waar gamen naartoe aan het groeien is. Gratis gekregen destijds via Epic, en al voor een handvol vrienden gekocht. En nu nog eens.

Voor zij die nood hebben om de grijze zomer tegen te gaan. Zeer schuune bundel.
Alba, A Short Hike en Haven Park voor nog geen 11euro via de 2e "tier" met de kortingsbon voor Haven Park.

A Short Hike is voor iedereen dat is opgegroeid met de platformers van de PSX en N64. Ondanks de korte lengte(+-3u) met gemak bij mijn favoriete games van de laatste 10 jaar en een echt mooi voorbeeld van het auteurschap waar gamen naartoe aan het groeien is. Gratis gekregen destijds via Epic, en al voor een handvol vrienden gekocht. En nu nog eens.
Kalm hé makker, één kawai / cute zomer-game is toereikend!

A short hike op PSN, afgeprijsd naar €5,19

Benieuwd.

Amazon.nl, zowel PS5 als Xbox Series X

Mortal Kombat 1 - €55

Assassin's Creed: Mirage - €41

Armored Core IV - €60

Is dat niet bijzonder weinig voor een release prijs van een Assassins Creed game?

Ja, is inderdaad verrassend laag. Maar ik zie net ook dat het om de Oostenrijkse versie gaat, dus waarschijnlijk wel Duits hoesje.
Is de gewone versie hoor, AC Mirrage is gewoon een veel goedkopere game, was toch al efkes geweten?

Is de gewone versie hoor, AC Mirrage is gewoon een veel goedkopere game, was toch al efkes geweten?

Is mij duidelijk ontgaan, ik dacht dat die ook €69.99 ofzo ging kosten normaal :p

Voor diegene die toch de ultimate edition willen aanschaffen, niet in de BE store dus (weet niet of ik dit hier mag zetten), zie mijn onderstaande post in het topic van FC24. Prijs die ik betaald heb om deze te kunnen aanschaffen was 78,88 euro. Via cdkeys, link staat in de openingspagina van dit topic. Misschien vind je nog goedkoper, maar is voor de snelle beslissers (tijdelijke 10$ korting in de US store verloopt op 22 augustus)

Zie ook bericht dus:
Bericht in onderwerp 'EA SPORTS FC 24' https://www.beyondgaming.be/threads/ea-sports-fc-24.24858/post-1069481

Edit, in de video zie je zelf nog een goedkopere manier! Voor 75 eur.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan