Yones
Well-known member
Street Fighter 6 aan €36 inclu shipping bij Amazon.nl. Mogelijk een prijsfout, niet zeker hoe lang het blijft...
Street Fighter 6![]()
FYI is wel de Franse versie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Street Fighter 6 aan €36 inclu shipping bij Amazon.nl. Mogelijk een prijsfout, niet zeker hoe lang het blijft...
Street Fighter 6![]()
Dat is toch gewoon in het ENG volgens Amazon:FYI is wel de Franse versie
Zal vermoedelijk een Frans doosje zijn, maar wat maakt het uit.

Inderdaad. Voor collectors misschien relevant, maar kheb tot op heden altijd Tekken boven Street fighter verkozen. Nu de demo gespeeld met "moderne controls" en moet wel toegeven dat k aangenaam verrast ben. Voor die prijs een gloednieuwe game is echt top (al zij het mogelijk een prijsfout van amazonZal vermoedelijk een Frans doosje zijn, maar wat maakt het uit.
)Ga jij da spelen?Besteld, met referral uiteraard (heb die toegevoegd aan de post).
Country of Origin maakt vaak niet uit, ik heb al heeel vaak gehad dat het Oostenrijk, Duitsland, zelf Italië was. Als er bij staat taal Engels, dan is het naar mijn ervaring altijd al Engels geweest. En ge gaat zien dat mijn ervaring hier nu massaal ontkracht gaat worden xD
die op Amazon.nl heeft dezelfde nummer als die op de Franse Amazon site. Namelijk B0BPVC7CXP. De UK versie heeft B0BPTBJZJH als code.Had ik precies overgelezen my badCountry of origin maakt meestal idd niet uit, het ASIN nummer weldie op Amazon.nl heeft dezelfde nummer als die op de Franse Amazon site. Namelijk B0BPVC7CXP. De UK versie heeft B0BPTBJZJH als code.
Zoals hier al vermeld is. Enkel de cover zal in het Frans zijn. Voor mensen die daar niet om geven is dit nog steeds een mooie deal.

Mooie deal! De PS5-versie is trouwens dezelfde prijs.FF Stranger of paradise
€10 plus verzendkosten, UK-hoesje, gratis upgrade naar Ps5versie.
Laagste prijs die ik gezien heb. Beetje een chaotische game, maar heeft zijn positieve kanten![]()
Moest ge de PS4 versie zelf verkopen, 10incl?FF Stranger of paradise
€10 plus verzendkosten, UK-hoesje, gratis upgrade naar Ps5versie.
Laagste prijs die ik gezien heb. Beetje een chaotische game, maar heeft zijn positieve kanten![]()

Zo misbruik maken van mijn ondoordacht koopgedrag. :'(Moest ge de PS4 versie zelf verkopen, 10incl?![]()

From one to another.Zo misbruik maken van mijn ondoordacht koopgedrag. :'(

From one to another.
OP still king tho
Maar om eerlijk te zijn, eigenlijk nog niet aan JJBA begonnen.