Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zouden daar ook kortingen komen op psplus (al dan niet premium)?
@sparrionJa. 25% korting op alle 3 de tiers voor een 12 maand abbo
www.humblebundle.com
Ik misschien wel, ik laat je nog iets weten!![]()
Must-Play Metroidvanias
Explore the worlds of these great Metroidvania games. Get Hollow Knight, Rain World, Lost Ruins, Lone Fungus, and more. Pay what you want & support charity!www.humblebundle.com
Als er iemand de MV bundle wilt delen.
Ik wil Lone Fungus, Lost Ruins en Haiku The Robot.
JepLoopt die days of play al, en kan je via retailers ook deze korting hebbben? Heb nog een bon van 5 eur van de game mania, zou wel handig zijn...
Zowel op de PSN-store als op GM hun website worden de kortingen reeds vermeld. Helaas niets uit mijn wish-list in de aanbieding.Loopt die days of play al, en kan je via retailers ook deze korting hebbben? Heb nog een bon van 5 eur van de game mania, zou wel handig zijn...
Ik heb zelf nog een voucher van €7.5, maar denk dat het gewoon richting PSN-krediet gaat dan.Ik vind het wel jammer want op de site van game mania staat dat je toch meerdere jaren aan de korting zou moeten kunnen aankopen. Ik begrijp dat sony stacken wil beperken, maar 2 jaar aan 45€ is toch niet overdreven.Die foutmelding blijft aanhouden, echt vervelend. Zal niet mogelijk zijn om te stacken met psn krediet zeker?
Ik heb wel 20 keer getest, en idd game mania site staat heel parmantig dat je meerdere jaren kan nemen... Controleert iemand dat daar nog bij GM, of gewoon rien à foutre, als we maar verkopen.Ik vind het wel jammer want op de site van game mania staat dat je toch meerdere jaren aan de korting zou moeten kunnen aankopen. Ik begrijp dat sony stacken wil beperken, maar 2 jaar aan 45€ is toch niet overdreven.
Ik heb het laten passeren omdat ik op mijn ps5 enkel de exclusieven speel. Ik stond op het punt om direct 2 jaar essential (90€) te nemen maar heb het door de post van u te lezen, laten passeren.
Dan hou ik het wel enkel op mijn GPU
Game mania controleert dat blijkbaar niet, vol vertrouwen van Sony van hoe het vroeger was. Nu dat kun je wel via de klantendienst van GM melden dat ze iets posten wat niet klopt.Ik heb wel 20 keer getest, en idd game mania site staat heel parmantig dat je meerdere jaren kan nemen... Controleert iemand dat daar nog bij GM, of gewoon rien à foutre, als we maar verkopen.
Langs de andere kant is sony zo onduidelijk, zelf in de kleine lettertjes (disclaimers) staat het nog niet duidelijk, zeg dan waarop het staat eh. Ondertussen ga ik dat krediet gewoon opmaken, ik koop redelijk veel bij sony, en ze weten maar goed genoeg dat ik dat geen heel jaar kan parkeren in afwachting van een volgende actie. Echt echt gedegouteerd van sony at the moment. En dit is normaal gezien niet van hun gewoonte. En de helpdesk is een lachertje tegenwoordig als je niet wilt bellen, je blijft gewoon hangen in die FAQ, of oplossingen die zij aanbieden. Een deftige chat dat je ongeacht kan opstarten is wel een groot gemis, althans voor mij...