Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GA jij er dan maar om.. Mij moet niemand zeggen wat ik moet doen op reis, hier op dit forum.Opvallend dat het altijd iemand anders is die zorgt voor de stijgende cijfers, nooit wij zelf. De jongeren, de studenten, de buitenlanders die minder strenge regels hebben... maar zelf vinden we wel dat we al mogen reizen en gevaccineerd zijn na 2d ipv 2w, en wie iets anders zegt is een moraalridder.
zal maar op mijn PLF zetten dat ik in calais was zeker....

Oké Donaldoei oei, ik zit nu in parijs .... in 1 week tijd van groene naar rode zone?
en dit terwijl gans oost europa waar ze amper op schema zitten met vaccinaties, volledig groen is?
wie gelooft deze waanzin eigenlijk nog...
dus ik moet nu zogezegd in quarantaine?zal maar op mijn PLF zetten dat ik in calais was zeker....
als ik al éne ga invullen.
te belachelijk voor woorden. maar als ik volgende week terug ga gaan werken in Brussel (ook rode zone), dat mag dan wel allemaal zonder quarantaine, maar op reis gaan, oh nee dat moet dan weer gevolgd worden met eenzame opsluiting zeker
en dan zijn ze verwonderd dat de mensen er hun botten aan vegen !![]()
En omdat gij dat belachelijk vindt moeten wij luisteren naar uw gezwets of wat? Grow up.oei oei, ik zit nu in parijs .... in 1 week tijd van groene naar rode zone?
en dit terwijl gans oost europa waar ze amper op schema zitten met vaccinaties, volledig groen is?
wie gelooft deze waanzin eigenlijk nog...
dus ik moet nu zogezegd in quarantaine?zal maar op mijn PLF zetten dat ik in calais was zeker....
als ik al éne ga invullen.
te belachelijk voor woorden. maar als ik volgende week terug ga gaan werken in Brussel (ook rode zone), dat mag dan wel allemaal zonder quarantaine, maar op reis gaan, oh nee dat moet dan weer gevolgd worden met eenzame opsluiting zeker
en dan zijn ze verwonderd dat de mensen er hun botten aan vegen !![]()
Maar ik ben wel volledig gevaccineerdIndien ge nog niet gevaccineerd zou zijn, moet ge u gewoon laten testen bij terugkomst. Drama queen :').
Maar ik ben wel volledig gevaccineerd
Behalve hier komen klagen om te klagen he!In dat geval moet je niets doen (zelf niet als je uit rode zone komt).
Toen ik terug kwam op 22 juli moest echt elke persoon (die uit rode zone kwam) in de luchthaven (na 23u dus mss minder volk dan overdag) zijn PLF formulier tonen.. stonden pakweg 6 politie agenten. die check gebeurde na het gedeelte waar je je valies van de band neemt.En we zijn terug na 12 dagen Frankrijk. PLF ingevuld, maar geen controle gehad. Komen uit een oranje zone, dus chillie![]()
Tonen idd.. allesinds toen wij van Tenerife terugkwamen. Zolang ze een QR code zagen was het ok.Toen ik terug kwam op 22 juli moest echt elke persoon (die uit rode zone kwam) in de luchthaven (na 23u dus mss minder volk dan overdag) zijn PLF formulier tonen.. stonden pakweg 6 politie agenten. die check gebeurde na het gedeelte waar je je valies van de band neemt.