Juist!! PS exclusiveWelke console? Is enkel voor PS5 he...
Momenteel het goedkoopst bij bol.com met Select.
idd
67,50 ofzo, ga hem pre-orderen.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist!! PS exclusiveWelke console? Is enkel voor PS5 he...
Momenteel het goedkoopst bij bol.com met Select.
67,50 ofzo, ga hem pre-orderen.welke edities zijn er momenteel bekend? Ik vind hier niets van, nu toch zwaar aan het twijfelen om gewoon digitaal te gaan als er geen degelijke fysieke edities zijn. Het is al te preloaden bijna...Ik ben eigenlijk aan het wachten met preorderen totdat er geweten is welke edities allemaal uitkomen.
Naar mijn weten enkel de standaard, tenzij ze op de laatste moment nog met andere afkomen.welke edities zijn er momenteel bekend? Ik vind hier niets van, nu toch zwaar aan het twijfelen om gewoon digitaal te gaan als er geen degelijke fysieke edities zijn. Het is al te preloaden bijna...
Franse supermarkten zijn voor wie aan de grens woont mss ook een interessante optie.allyourgames is hij bestekoop

Als het door Amazon.fr zelf wordt verstuurd, stuur ik daarvoor mail naar Amazon en vorige keer hebben ze dat gefixt. Was een fout.Ook op Amazon.fr staat het trouwens aan €61.99, maar die versturen deze niet naar België.![]()
Amazon zelf.Als het door Amazon.fr zelf wordt verstuurd, stuur ik daarvoor mail naar Amazon en vorige keer hebben ze dat gefixt. Was een fout.
Ja in zo'n geval heb ik gemaild om te vragen hoe het komt en na een dag of 2 was het aangepast.Amazon zelf.
Als het dat maar is.misschien met Franse cover
Doorverkoop is wel moeilijker vind ik dan.Als het dat maar is.
dreamland, meestal mijn go to retail, zit ook op 75 euro. Wel met gratis speeltje bij :Ik heb eigenlijk ook wel zin om deze te spelen, prijs is zoiezo rond de 70 dan voor disc?? Heb misschien een bon voor een game mania - achtige winkel maar zal zoiezo 70,of zelf meer zijn dan
Edit, 80 euro daar, mkay
Ik kan eventueel op bol.com bestellen aan 67.50 euro.Ik heb eigenlijk ook wel zin om deze te spelen, prijs is zoiezo rond de 70 dan voor disc?? Heb misschien een bon voor een game mania - achtige winkel maar zal zoiezo 70,of zelf meer zijn dan
Edit, 80 euro daar, mkay