Ratchet & Clank: Rift Apart

Action PC PS5 Ratchet & Clank: Rift Apart

Je kan de platinum niet halen totdat je het spel hebt uitgespeeld.
Voor een van de trofeeën (alle wapens) moet je namelijk in NG+ spelen totdat je opnieuw een Mrs. Zurkon tegenkomt die je de laatste wapens kan geven.
Ik hoorde ook iets dat je de game eens moest opstarten op het moeilijkste niveau om bepaalde wapens te krijgen?
 
Op de moeilijkste setting? En kan het zijn dat je de zelfde wapens opnieuw aangeboden krijgt voor veel meer geld? 🤔

Mag gerust op easy. Diezelfde wapens voor meer geld zijn de ‘omega’ varianten. Het is enkel die Void reactor die je daarvan nodig hebt voor de platinum.
 
Mag gerust op easy. Diezelfde wapens voor meer geld zijn de ‘omega’ varianten. Het is enkel die Void reactor die je daarvan nodig hebt voor de platinum.
K, die moet ik eerst helemaal upgrade zeker? Juist het wapen dat ik helemaal niet gebruikt heb 😂
 
K, die moet ik eerst helemaal upgrade zeker? Juist het wapen dat ik helemaal niet gebruikt heb 😂
Die moet je inderdaad upgraden voor de trofee :p
Heb ook wat moeten grinden in de arena daarvoor.
Het makkelijkste ging dit bij mij tegen de 'queen of the swamps' (ben de naam kwijt)
 
Gisteren eindelijk ook aan begonnen! Wat een game! 😃 blijft toch een top reeks hoor!

bizar hoe je van coldboot tot game op enkele seconden geraakt zonder enige laadtijden
 
  • Leuk
Waarderingen: NoGo
Gisteren eindelijk ook aan begonnen! Wat een game! 😃 blijft toch een top reeks hoor!

bizar hoe je van coldboot tot game op enkele seconden geraakt zonder enige laadtijden
Dat vind ik dus nu echt eens de beste vooruitgang van deze gen.
 
Deze zonet uitgespeeld en ik heb er maar 1 woord voor: wauw! Dit is gewone absolute top!
Heb in de eerste playthrough direct alle collectibles (buiten CraigerBears) gehaald en enkel de Bombardier, sniper (naam kwijt) en Ryno zijn (net) niet max level. Eerst even wat anders spelen en dan challenge mode spelen voor de Omega weapons en de laatste trophies (voornamelijk CraigerBears) nog doen.
 
Was er indertijd bij de aankondiging van PS5 niet gezegd dat dit spel enkel kan werken door de supersnelle SSD die in de PS5 zit?
Straf dat ze deze nu op een "gewone" pc kunnen laten werken met tragere HD's/SSD's.
Voor de minimum specs is zelfs geen SSD vereiest, wel aanbevolen.
 
Was er indertijd bij de aankondiging van PS5 niet gezegd dat dit spel enkel kan werken door de supersnelle SSD die in de PS5 zit?
Straf dat ze deze nu op een "gewone" pc kunnen laten werken met tragere HD's/SSD's.

In theorie wel, maar in de praktijk merk je dat de game het moeilijk heeft. Waar je snel van locatie wisselt, blijft de game soms tot wel 5 seconden haperen/laden. Vanaf 40:45 een goed voorbeeld:

 
 
Terug
Bovenaan