Ratchet & Clank: Rift Apart

Action PC PS5 Ratchet & Clank: Rift Apart

Van games hoor je toch ook gewoon te genieten. Waarom er zo doorrushen...

Uw vriendin gaat ook niet content zijn als ge daar klaar zijt in 5 minuten :D.
 
Waar kun je je gametime terug vinden ?

Als ook 1 trophy die bugged is bij mij die 5 missies met glitch de laaste console kon ik niets doen die golden bolt lag er al voor.

Voor de rest echt wel een top game.
 
Waar kun je je gametime terug vinden ?

Als ook 1 trophy die bugged is bij mij die 5 missies met glitch de laaste console kon ik niets doen die golden bolt lag er al voor.

Voor de rest echt wel een top game.
In home van uw PS5 naar uw profiel gaan rechts boven en dan games.
Normaal krijg je dan een lijst games te zien met uren gespeeld bij.
 
Hoe moeilijk is dit spel? Mijn zoontje van 9 speelt heel graag de Lego games. Hij speelt nu ook Astro's Playroom en dat gaat ook al vlot. Af en toe moet ik wel eens helpen. Zou hij R&C ook al kunnen spelen? Of zijn er vaak echt moeilijke momenten/puzzels/... ?
 
Hoe moeilijk is dit spel? Mijn zoontje van 9 speelt heel graag de Lego games. Hij speelt nu ook Astro's Playroom en dat gaat ook al vlot. Af en toe moet ik wel eens helpen. Zou hij R&C ook al kunnen spelen? Of zijn er vaak echt moeilijke momenten/puzzels/... ?

R&C games staan er om bekend om redelijk “makkelijk” te zijn, deze is niet anders. Er zitten enkele puzzels in, maar zelf die kan je skippen. Volgens mij gaat hij wel z’n plan kunnen trekken.
 
R&C games staan er om bekend om redelijk “makkelijk” te zijn, deze is niet anders. Er zitten enkele puzzels in, maar zelf die kan je skippen. Volgens mij gaat hij wel z’n plan kunnen trekken.
Kan je het in het Nederlands spelen? Lego speelt hij ook wel in het Engels maar in NL makkelijker om het verhaal te volgen (als er een verhaal in zit?).
 
Ja zoals ik hier al voor de release had vermeld is dit spel in het Nederlands te spelen.
 
Ben hier ondertussen ook aan begonnen, hoe prachtig zeg! Zowel de graphics als het geluid (speciaal voor R&C en Returnal - en uiteraard de PS5 in het algemeen een nieuwe home cinema gekocht) en de gameplay. Ik zal hier waarschijnlijk wel proberen 100% te halen, puur om iedere mogelijke minuut uit deze game te persen.
 
Veel moeite moet je niet doen voor de 100%. Is voor mij persoonlijk het enigste minpuntje. Te kort en te makkelijk.
 
Dikke 2u aan het spelen, en toch al paar bugs tegen gekomen, vast zitten tussen objecten en niet meer los komen. Ff laatste laadpunt laden en terug inorde.

Voor de rest ziet de game er wel mooi uit. (Speel op performance RT)
 
Terug
Bovenaan