Ratchet & Clank: Rift Apart

Action PC PS5 Ratchet & Clank: Rift Apart

De game is in elk geval niet langer of korten dan zijn voorgangers.

ic1rrdc.png
Als er een hele playthrough verdwijnt omdat de challenge mode niet gespeeld wordt wel. Bij de andere games deed ik dit direct voor de fun, nu boeit het me veel minder. Bvb de arena is ook veel korter en minder uitgebreid.
 
De enigste teleurstelling die ik met deze game echt heb en ook had met de reboot op ps4 is het verhaal. Ratchet&Clank wilt niet alleen lijken op een Pixar-film en het ziet er ook goed uit, maar het heeft in mijn ogen ook de plot van een B-film (van Pixar, à la Cars 2 of Planes ). Vroeger was het niet bepaald "donker", maar het was toch ietske minder generisch en de satire was iets scherper geschreven voor mij.

Niet dat de verhalen ooit "high art" geweest zijn, maar op een bepaald punt, verloor het zen charme toch wel een beetje.

Kan natuurlijk ook zijn dat k een cynische oude man wordt. :unsure:
 
Ik heb een geglitchte Spybot ( die van trudi). Dus ga ik nog een 2de paythrough moeten doen om de Ryno en dus ook platinum te krijgen. De Spybot is weg, maar staat niet als gekregen bij mijn stats.
 
En herstarten van de laatste checkpoint?
Nee, pas op het einde van het spel gezien dat deze niet registreerde. Ik ben ondertussen al begonnen met challenge mode, dus hopen dat hij daar niet glitched. De andere Spybots blijf je houden, dus maar een paar planeten die ik moet doorlopen.
 
Ok, wil dit wel doen, maar nog steeds enkel Kroatische taal hier dat ik aan en af kan zetten, thats it, ik weet niet waar je dit anders in game kan doen
Kan iemand mij exact uitleggen hoe dit te corrigeren, het gaat om de menutaal (tekstueel)!

Zou dit graag op Nederlands of Engels krijgen.
 
Menu zelf is de PlayStation standaard consoletaal denk ik (gesproken dus ook in Engels bijvoorbeeld)

Maar om de ondertiteling in NL te krijgen moet ik nog eens uittesten met de methode die hier genoemd werd, al heb ik er zelf mijn twijfels bij
 
Menu zelf is de PlayStation standaard consoletaal denk ik (gesproken dus ook in Engels bijvoorbeeld)

Maar om de ondertiteling in NL te krijgen moet ik nog eens uittesten met de methode die hier genoemd werd, al heb ik er zelf mijn twijfels bij
Vreemde in deze, ps menu is Nederlands, spel is Nederlands gesproken alleen het menu is Kroatisch!
 
Vreemde in deze, ps menu is Nederlands, spel is Nederlands gesproken alleen het menu is Kroatisch!
Ge zult dat aangezet hebben denk ik... Moet ge terug in die menu geraken en het terug afzetten dat Kroatisch... Er zijn videos daarvan op youtube eenmaal het op Kroatisch staat dacht ik

Maar wat ik dus wou zeggen met mijn post is dat ge de ps taal van de console zelf op Engels moet zetten als ge gesproken Engels wilt hebben...

De subs zou moeten kunnen ingesteld worden in het menu zelf, maar daar hebben ze de bal misgeslaan en dus enkel deze taal die beschikbaar is...

(ik heb de methode nog niet zelf gestest, maar blijkbaar kan je Engels gesproken en NL subs verkrijgen)
 
Ik heb m 2 keer uitgespeeld en heb eigenlijk zin om er opnieuw aan te beginnen. Hopelijk komt hier dlc voor uit
 
Vreemde in deze, ps menu is Nederlands, spel is Nederlands gesproken alleen het menu is Kroatisch!
Consoletaal mag gewoon op Nederlands blijven. In de game instellingen zet je de taal gewoon op Engels, daarna sluit je het spel volledig af en start het erna gewoon weer op.
 
Consoletaal mag gewoon op Nederlands blijven. In de game instellingen zet je de taal gewoon op Engels, daarna sluit je het spel volledig af en start het erna gewoon weer op.
Weet je welk menu gedeelte ik moet hebben in het spel, doordat het Kroatisch is kom ik er helaas niet uit 😅
 
Technisch de best game die ik ooit gespeeld heb, die overgang van dimensies en planeten ongezien.
 
Terug
Bovenaan