Ratchet & Clank: Rift Apart

Action PC PS5 Ratchet & Clank: Rift Apart

Ben al paar uur aan het spelen. Ben echt wel ondersteboven van de gfx. Wat een detail zit in dit spel. Nog nooit gezien. Gameplay is top zoals altijd
 
Hangt er vanaf. 't Is eerder als ik tegen bepaalde objecten schiet dat hij in die piepende frequentie trilt.

Normaal moet dit idd gewoon lukken maar bij mij blijkbaar om 1 of andere reden niet.
Je moet na aanpassen je game wel even afsluiten en herstarten. Dan gaat het, de game geeft dat advies zelf mee.
 
Ik speel met NL ondertitels en engels sprekende audio.
Dit is gewoon niet te selecteren hier...

Toch raar dat ge al die settings hebt in het PlayStation menu om uw voorkeuren op te geven, maar dat ge geen voorkeur kunt instellen op NL subs daar, de consoletaal (standaard) in Engels zetten gaat dan weer wel

Toch niet echt next gen volgens mij :unsure:

Oftewel hebben ze de bal serieus misgeslagen met in game maar 1 taal te kunnen kiezen, het alomgebruikte Kroatisch :unsure:
 
Je moet na aanpassen je game wel even afsluiten en herstarten. Dan gaat het, de game geeft dat advies zelf mee.
Volledig afsluiten dan? Ik was wel naar het start menu gegaan en had zelfs geprobeerd alles terug standaard te zetten en savefile verwijderen, maar niet het spel volledig afsluiten.
Ik verander die setting altijd in elke game. Film grain, motion blur en er is nog iets, iets met scherptediepte in de hoeken ofzoiets.
Film grain en motion blur volledig af dan?
 
Ik heb het op de helft gezet. Beter volledig uit misschien?

Ik merk nu op bij dit spel dat mijn controller piept als hij op een bepaalde frequentie trilt. Denk dat dit op den duur nog op mijn zenuwen gaat werken. Misschien toch eens overwegen van een 2de controller te kopen en deze eventueel binnen te steken onder garantie.
Heb net hetzelfde, redelijk irritant. Ik heb twee controllers en ze hebben het alle twee dus ja
Als ge het bij 2 al hebt dan zal het wel "normaal" zijn zeker.
Ik heb hetzelfde. Piept.
 
Volledig afsluiten dan? Ik was wel naar het start menu gegaan en had zelfs geprobeerd alles terug standaard te zetten en savefile verwijderen, maar niet het spel volledig afsluiten.

Film grain en motion blur volledig af dan?
Je start je game op.
Je past de instellingen aan.
Je start je spel.
Vanaf je kan spelen sluit je het spel volledig af.
Start het spel opnieuw en het is ok.

Als je ondertussen al bezig bent kan je via de start knop de instellingen ook wijzigen. Na wat spelen (voor de zekerheid) sluit je het spel volledig. En start je weer op.
 
Dit is gewoon niet te selecteren hier...

Toch raar dat ge al die settings hebt in het PlayStation menu om uw voorkeuren op te geven, maar dat ge geen voorkeur kunt instellen op NL subs daar, de consoletaal (standaard) in Engels zetten gaat dan weer wel

Toch niet echt next gen volgens mij :unsure:

Oftewel hebben ze de bal serieus misgeslagen met in game maar 1 taal te kunnen kiezen, het alomgebruikte Kroatisch :unsure:
Next gen is voor u de taal en subs kunnen instellen op een makkelijke manier?
 
Next gen is voor u de taal en subs kunnen instellen op een makkelijke manier?
Hoe gij het stelt is het weer in het belachelijk getrokken, ik bedoelde hier gewoon mee dat alles tot in de puntjes is uitgewerkt, dus zeker en vast zoiets basic als taal en subs, ga maar kijken, het staat er gewoon niet, de standaardtaal voor ondertitels. Consoletaal dan weer wel, maar ik vind het gewoon belachelijk dat je heel uw systeem moet veranderen van taal, om het gewenste effect te bekomen in 1 game. Is toch iets dat een keer bij de start van een nieuwe game moet ingesteld kunnen worden, en thats it denk ik dan ?

Next gen houdt niet alleen extra rekenkracht en visuele verbeteringen in, de gebruikerservaring moet ook worden aangepakt zodat ge zulke fuckups van slechts 1 taal die je kan wijzigen moet tegenkomen. Ok dit zal easy zijn om te fixen met update, maar voor een game die 65 eur kost (en dit is dan nog effectief de goedkoopste prijs) verwacht ik toch beter...

Ik wil graag met NL subs spelen, gesproken taal is al Engels dmv de consoletaal te veranderen, maar ik vind het gewoon een te groot gedoe, dit zijn dingen, en nu herhaal ik mezelf, die in game moeten gevraagd worden, imo zijn die voorkeuren in ps menu daar als preset, niet als instellingen die je gaat veranderen om dan het gewenste resultaat in de game zelf te krijgen

Das echt wel een beetje teveel van het goede, en dus in mijn ogen niet echt next gen, misschien voor u wel IDK :unsure:
 
Hoe gij het stelt is het weer in het belachelijk getrokken, ik bedoelde hier gewoon mee dat alles tot in de puntjes is uitgewerkt, dus zeker en vast zoiets basic als taal en subs, ga maar kijken, het staat er gewoon niet, de standaardtaal voor ondertitels. Consoletaal dan weer wel, maar ik vind het gewoon belachelijk dat je heel uw systeem moet veranderen van taal, om het gewenste effect te bekomen in 1 game. Is toch iets dat een keer bij de start van een nieuwe game moet ingesteld kunnen worden, en thats it denk ik dan ?

Next gen houdt niet alleen extra rekenkracht en visuele verbeteringen in, de gebruikerservaring moet ook worden aangepakt zodat ge zulke fuckups van slechts 1 taal die je kan wijzigen moet tegenkomen. Ok dit zal easy zijn om te fixen met update, maar voor een game die 65 eur kost (en dit is dan nog effectief de goedkoopste prijs) verwacht ik toch beter...

Ik wil graag met NL subs spelen, gesproken taal is al Engels dmv de consoletaal te veranderen, maar ik vind het gewoon een te groot gedoe, dit zijn dingen, en nu herhaal ik mezelf, die in game moeten gevraagd worden, imo zijn die voorkeuren in ps menu daar als preset, niet als instellingen die je gaat veranderen om dan het gewenste resultaat in de game zelf te krijgen

Das echt wel een beetje teveel van het goede, en dus in mijn ogen niet echt next gen, misschien voor u wel IDK :unsure:
Het is al altijd zo geweest dat ge de taal van uwe console moet veranderen om die in het Nederlands of Engels te krijgen. Heel vervelend waarom ze dat niet oplossen idd
 
Terug
Bovenaan