Ratchet & Clank: Rift Apart

Action PC PS5 Ratchet & Clank: Rift Apart

Blij om alle goeie reviews te zien.

Ik ga wachten tot het najaar om deze te spelen. Eerst een nieuwe tv om ten volle van de grafische pracht te kunnen genieten.
 
4K 60fps RT komt met day one patch.
Die is er al sinds gisteren :p

Was dus mis in mijn vorig bericht. Ze maken het gewoon wat ingewikkeld.
Ik heb het dus aan 30fps gespeeld.
 
Laatst bewerkt:
Zeer benieuwd naar deze! Kan niet slecht zijn, hopelijk terug veel humor, ontbrak soms wat in de latere games vond ik.
 
Warempel Ratel, we moeten de snoodaard Dr. Snoodaard tegenhouden. Vlug even de hulp inroepen van de supermooie Klinknagel.
Ik snap dat dat voor ons niet van toepassing is. Maar mijn zoon was best goed in Ratchet & Clank op de PS4. Maar hij speelde dit ook mede omdat het gedubd was. Voorlopig verstaat hij nog bitter weinig van Engels.
 
Ik snap dat dat voor ons niet van toepassing is. Maar mijn zoon was best goed in Ratchet & Clank op de PS4. Maar hij speelde dit ook mede omdat het gedubd was. Voorlopig verstaat hij nog bitter weinig van Engels.
Kan een goeie motivatie zijn, of een tof vader/zoon momentje, waarbij jullie samen spelen en hem wat helpt als hij iets niet snapt..
Zo leert hij misschien ook al wat bij van dat Engelse zooitje ;)
 
Ik snap dat dat voor ons niet van toepassing is. Maar mijn zoon was best goed in Ratchet & Clank op de PS4. Maar hij speelde dit ook mede omdat het gedubd was. Voorlopig verstaat hij nog bitter weinig van Engels.
Oh als er Dub aanwezig is zet ik het af en toe op zenne.
Zoals bijvoorbeeld met Uncharted 1. Fijn om te lachen met die geweldige Nederlandse acteerprestaties :p
Maar de meeste games zijn puur Engels ja. Dan moet papa Dexels het maar vertalen he ;)
 
Oh als er Dub aanwezig is zet ik het af en toe op zenne.
Zoals bijvoorbeeld met Uncharted 1. Fijn om te lachen met die geweldige Nederlandse acteerprestaties :p
Maar de meeste games zijn puur Engels ja. Dan moet papa Dexels het maar vertalen he ;)
in Uncharted 2: Among Thieves zegt ene in het engels: 'God knows' --> nederlandse vertaling 'Joost mag het weten'. toen toch even liggen lachen, geeft mij maar engels. Als 8jarige boi heb ik evengoed pokemon in het engels gespeeld, zonder veel hulp. Spreek nu Engels alsof ermee geboren ;)
 
Ik heb als kind ook altijd in het Engels gespeeld, en vond dat eigenlijk best een goede manier om de taal te leren. Veel begreep ik er niet van in het begin, maar dat ging ook beter naarmate de tijd vorderde. Toen ik 10 was, speelde ik al FF IX en verstond ik het verhaal, zonder enige hulp. Ik zou het net aanmoedigen om de kinderen in 't Engels te laten spelen :)
 
Levert bol (select) goed op datum, en wie levert uit, dat ik zowat weet wanneer ze langskomen...

Morgen hier hopelijk direct aan beginnen se
 
Terug
Bovenaan