Ratchet & Clank: Rift Apart

Action PC PS5 Ratchet & Clank: Rift Apart

Ik ben eigenlijk aan het wachten met preorderen totdat er geweten is welke edities allemaal uitkomen.
welke edities zijn er momenteel bekend? Ik vind hier niets van, nu toch zwaar aan het twijfelen om gewoon digitaal te gaan als er geen degelijke fysieke edities zijn. Het is al te preloaden bijna...
 
welke edities zijn er momenteel bekend? Ik vind hier niets van, nu toch zwaar aan het twijfelen om gewoon digitaal te gaan als er geen degelijke fysieke edities zijn. Het is al te preloaden bijna...
Naar mijn weten enkel de standaard, tenzij ze op de laatste moment nog met andere afkomen.
 
d1al7Ex.png
 
allyourgames is hij bestekoop
Franse supermarkten zijn voor wie aan de grens woont mss ook een interessante optie.

€61.99 Auchan
€61.99 Boulanger
€61.95 Carrefour
€61.49 Leclerc

Ook op Amazon.fr staat het trouwens aan €61.99, maar die versturen deze niet naar België. 😮
 
Ook op Amazon.fr staat het trouwens aan €61.99, maar die versturen deze niet naar België. 😮
Als het door Amazon.fr zelf wordt verstuurd, stuur ik daarvoor mail naar Amazon en vorige keer hebben ze dat gefixt. Was een fout.
 
Als het door Amazon.fr zelf wordt verstuurd, stuur ik daarvoor mail naar Amazon en vorige keer hebben ze dat gefixt. Was een fout.
Amazon zelf.

https://www.amazon.fr/gp/product/B08WQMRHPS

Bovenstaande pagina met een Belgisch adres:

rcbelgie.png

Even een Franse postcode ingeven en het is plots wél te bestellen...

rcfrans.png

Je kan het dan ook in je mandje leggen, maar als je later alsnog een Belgisch adres opgeeft, krijg je opnieuw een foutmelding...

adres.png
 
Ja in zo'n geval heb ik gemaild om te vragen hoe het komt en na een dag of 2 was het aangepast.
(was destijds met vochtige doekjes die tot dan altijd naar BE werden verstuurd en plots niet meer).
 
Amazon ben je wel niet zeker of je het hebt op release datum en misschien met Franse cover
 
Idd ik betaal ook liever paar euro meer want als ge zegt het is met Franse cover dan moeten de mensen die niet hebben.
 
Ik heb eigenlijk ook wel zin om deze te spelen, prijs is zoiezo rond de 70 dan voor disc?? Heb misschien een bon voor een game mania - achtige winkel maar zal zoiezo 70,of zelf meer zijn dan :(

Edit, 80 euro daar, mkay
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk ook wel zin om deze te spelen, prijs is zoiezo rond de 70 dan voor disc?? Heb misschien een bon voor een game mania - achtige winkel maar zal zoiezo 70,of zelf meer zijn dan :(

Edit, 80 euro daar, mkay
Ik kan eventueel op bol.com bestellen aan 67.50 euro.
 
Terug
Bovenaan