Ratchet & Clank: Rift Apart

Action PC PS5 Ratchet & Clank: Rift Apart

Van wat ik lees is de hardware meer dan capabel genoeg om beter te doen.. Maja ok dat zullen ze wel opzij houden voor de ps5 pro. Den economie moet blijven draaien he 😂
Zal ook van game tot game afhangen. Als alle toeters en bellen aanwezig zijn zoals oa raytracing en 4K kan ik mij inbeelden dat 4K 60fps zeker niet altijd haalbaar is, zelfs een goede gamepc haalt dit niet altijd.
 
Er runnen blijkbaar toch wel wat games 4k met 60fps op ps5 ze... Tegenover xbox is de lijst wel beschamend klein. Hier zullen ze in de nabije toekomst nog wel wat aan doen... Dus dat dat voor de ps5 pro zou gereserveerd zijn is fout 🙂 Dat je met RT die hogere fps niet gaat halen op 4k kan ik wel begrijpen, daarmee dat pc gamers ook vooral 1440p verkiezen, maar dat ondersteunt in tegenstelling tot de xbox de ps5 niet, of hopelijk NOG niet.
 
Ik ben eigenlijk aan het wachten met preorderen totdat er geweten is welke edities allemaal uitkomen.
 
Bij Bol.com tijdelijk -10% als je Select lid bent (dus 67,49€). Uiteindelijk dan toch maar al gepreordered.
 
Ik ben ook Select-lid, dus als ik voor iemand moet bestellen, laat maar weten.
 
Ik heb ook select maar puur omdat het erbij zat toen ik mijn gamingmonitor onlangs kocht bij bol. Voor de rest vooral Amazon.de klant 😁
 
Fantastische games elke keer weer. Puur enjoyment van begin tot einde.
goh, ten tijde van PS2 tijdperk was het wat de tegenhanger van Jak & Dexter.
De R&C fans zijn toch een pak beter bedeeld dan J&D. :)

Zeker de trilogie op PS3 was fantastisch.
Wanneer ik een PS5 heb, komt deze er ook weer sowieso in


edit: er stond hier dacht ik dat er te weinig games van uit kwamen
 
Mensen die deze gepre-ordered hebben, waar en aan welke prijs voor welke console?
 
Terug
Bovenaan