Ratchet & Clank: Rift Apart

Action PC PS5 Ratchet & Clank: Rift Apart

Ik wil niks zien, ik wacht wel tot ik het zelf kan ervaren dan is de verrassing des te groter.
Dit dus, een game dat ik naar uitkijk RE village heb ik op trailers na ook nog niet veel gezien heb de demo zelf niet gespeeld. Heb hem wel staan maar ga wachten tot binnen twee weken.
 
Al een hele tijd geleden dat ik nog een R&C game heb gespeeld. Zijn er eigenlijk moeilijkheidsgraden of is deze gewoon min of meer kindvriendelijk om te spelen? Ik heb een dochter van 10 jaar die dat zeker graag zou spelen ;)
 
Al een hele tijd geleden dat ik nog een R&C game heb gespeeld. Zijn er eigenlijk moeilijkheidsgraden of is deze gewoon min of meer kindvriendelijk om te spelen? Ik heb een dochter van 10 jaar die dat zeker graag zou spelen ;)
Kan me niet echt herinneren dat er heel moeilijke R&C games zijn. Speelde ze zelf vroeger ook toen 12 jaar oud was, wel toegegeven dat ik ze nu wel vlotter speel dan toen. Denk wel niet dat ze moeilijkheidsgraden hebben.

Los hiervan deze nieuwe ziet er echt fenomenaal goed uit.
 
Er zijn effectief wel moeilijkheidsgraden in R&C, gaat dan voornamelijk over de hoeveelheid damage dat enemies doen enzo. Ik neem dus aan dat deze dat ook zal hebben :).
 
Hier komen er veel te weinig van uit. Spijtig dat het altijd zo lang wachten is op zo een spel
 
Wd0VNMc.png
 
Al een hele tijd geleden dat ik nog een R&C game heb gespeeld. Zijn er eigenlijk moeilijkheidsgraden of is deze gewoon min of meer kindvriendelijk om te spelen? Ik heb een dochter van 10 jaar die dat zeker graag zou spelen ;)
Ratchet and clank valt in moeilijkheid wel mee, buiten meestal de eindbazen waar ik regelmatig het loodje leg. Maar euhmmm,,, om ze kindvriendelijk te noemen zou ik ook niet doen. Er zijn eigenlijk maar weinig platformers die kindvriendelijk zijn, buiten de legogames. Dit zijn ook de games die ik aanraad aan iemand die vraagt voor een gemakkelijk kinderspel. Legogames en call of duty 😋
 
Blijkbaar wel enkel 60fps in 1080p en 30fps in 4k. Ik had wel beter verwacht voor de eerste echte next gen titel. Is niet meer van deze tijd die 30 fps en 1080p
 
30 fps voor zo een game is meer dan goed genoeg

bwoa, ik heb naar aanloop van rift apart de originele Ratchet & Clank volledig uitgespeeld, en die 60fps update speelt wel lekker weg. De ene mens let daar al wat meer op als de andere. Soit, een rock solid 30fps in 4K zonder dips is voor mij persoonlijk ook al voldoende. Vind het wel een gemiste kans.
 
Blijkbaar wel enkel 60fps in 1080p en 30fps in 4k. Ik had wel beter verwacht voor de eerste echte next gen titel. Is niet meer van deze tijd die 30 fps en 1080p
4K en 30fps is deftig voor een console van 500€!
 
Terug
Bovenaan