Ik behoor meestal tot jouw categorie spelers. Als ik zo dingen zie van 10 uur of 30 uur plat, dan is dat bij mij meestal 15 en 40Als je rusht misschien... Voor plat (en paar keer stilstaan bij de prachtige beelden) heb ik 18 uur op de teller staan.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik behoor meestal tot jouw categorie spelers. Als ik zo dingen zie van 10 uur of 30 uur plat, dan is dat bij mij meestal 15 en 40Als je rusht misschien... Voor plat (en paar keer stilstaan bij de prachtige beelden) heb ik 18 uur op de teller staan.

Bij games kunt ge na die 5 minuten tenminste wel eenvoudig naar de volgende.Van games hoor je toch ook gewoon te genieten. Waarom er zo doorrushen...
Uw vriendin gaat ook niet content zijn als ge daar klaar zijt in 5 minuten.
Hangt er van af wat ze gewoon is natuurlijkVan games hoor je toch ook gewoon te genieten. Waarom er zo doorrushen...
Uw vriendin gaat ook niet content zijn als ge daar klaar zijt in 5 minuten.

In home van uw PS5 naar uw profiel gaan rechts boven en dan games.Waar kun je je gametime terug vinden ?
Als ook 1 trophy die bugged is bij mij die 5 missies met glitch de laaste console kon ik niets doen die golden bolt lag er al voor.
Voor de rest echt wel een top game.
Hoe moeilijk is dit spel? Mijn zoontje van 9 speelt heel graag de Lego games. Hij speelt nu ook Astro's Playroom en dat gaat ook al vlot. Af en toe moet ik wel eens helpen. Zou hij R&C ook al kunnen spelen? Of zijn er vaak echt moeilijke momenten/puzzels/... ?
Kan je het in het Nederlands spelen? Lego speelt hij ook wel in het Engels maar in NL makkelijker om het verhaal te volgen (als er een verhaal in zit?).R&C games staan er om bekend om redelijk “makkelijk” te zijn, deze is niet anders. Er zitten enkele puzzels in, maar zelf die kan je skippen. Volgens mij gaat hij wel z’n plan kunnen trekken.
Inderdaad. Zelfs na platinum had ik nog zin om te spelen.Veel moeite moet je niet doen voor de 100%. Is voor mij persoonlijk het enigste minpuntje. Te kort en te makkelijk.
Je kan de platinum niet halen totdat je het spel hebt uitgespeeld.Kan je deze best PLAT halen voor de laatste missie, of maakt dat niet uit?