Radio BeyondGiving, in het Nederlands Radio OverGeven

Dit is de laatse draad dat ik maak. Alle muziek is hier welkom, behalve de muziek die gepost wordt in het Music forum.

Zijn we Boomers of zijn we Boomers?


 
Laatst bewerkt:
Weetje over "Silence Is Golden", dit liedje staat geboekstaafd als de duurste muziekblunder aller tijden, want het was het liedje waarom Decca Records The Tremeloes verkoos boven The Beatles.

🤯

Nu persoonlijk vind ik Silence Is Golden wel 100x beter dan alles wat The Beatles toen op hun auditie speelden, amai wat een brol zeg. Ze heetten toen nog The Silver Beetles. Ja op de thumbnail staat The Silver Beatles, maar dat klopt niet, denk ik enfin ja :frown::frown:



Toch nog beter dan andere klessiek ertiests zoals Carly Rae & Metallica.

Ze kenden George Martin toen nog niet. Dat was hun probleem. Nee, niet die corpulente stationsromansschrijver, bende zoomers.

De echte Sir George Martin.

Dit brengt ons tot bij het volgend lied, een cover van het legendarische lied I Am The Walrus van The Fab Four door Jim Carrey


Het opmerkelijke aan dit lied is dat dit een veel betere cover is dan die van Frank Zappa, nochtans zelf een zeer groot Beatles fan.

Uw mening? @KO
 
  • Leuk
Waarderingen: KO
@KO zegt altijd:

Maar Frank Zappa maakt zijn muziek zelf. :S:S:S

Hier zie je dan Frank Zappa rustig niet op zijn gitaar te spelen en rustig niets te zingen op een "live-optreden" van "zichzelf" terwijl een zwarte landgenoot van hem al het zware werk doet op een liedje dat niet door hemzelf geschreven werd.

Ja, die Frank Zappa, je moet het toch maar doen.

Maar é, het was een linkse jongen, hoor die Frank, dus alles kwam dan toch in orde. Komt in orde, zei Frank, bijna 40 jaar voor de nu al legendarisch gefaalde meme van @GETHEZ
 
@KO zegt altijd:

Maar Frank Zappa maakt zijn muziek zelf. :S:S:S

Hier zie je dan Frank Zappa rustig niet op zijn gitaar te spelen en rustig niets te zingen op een "live-optreden" van "zichzelf" terwijl een zwarte landgenoot van hem al het zware werk doet op een liedje dat niet door hemzelf geschreven werd.

Ja, die Frank Zappa, je moet het toch maar doen.

Maar é, het was een linkse jongen, hoor die Frank, dus alles kwam dan toch in orde. Komt in orde, zei Frank, bijna 40 jaar voor de nu al legendarisch gefaalde meme van @GETHEZ
Welke is dat dan jongen?
 
Terug
Bovenaan