Klein Het tiny topic voor wie niet van Kortrijk is en ook eens van de grond wil gaan

Slyke

Well-known member
Vermits Kortrijk in een mum van tijd het forum hier aan het inpalmen is, kan dit topic gebruikt worden als veilig toevluchtsoord voor iedereen die geen enkele band heeft met Kortrijk (*)

We spreken hier ook gewoon Nederlands.
Wees welkom!

(*) En dat geldt ook voor diegenen van Kortrijk die verstoten zijn naar Nederland! 😡
 
Mijn banden komen van een bandencentrale in Kuurne, tot op heden is dat niet Kortrijk. Bijgevolg heb ik geen enkele band van Kortrijk en ik wil ook wel eens van de grond gaan. Bij voorkeur vanaf Wevelgem-Kortrijk airport. Amougies international airport is ook op fietsafstand.
 
Laatst bewerkt:
Wat een jaloerse reacties hier over het texas van vlaanderen waar de K's en mio's vlot over en weer gaan, een premium duitse wagen een pauperbak is en iedereen een rolex draagt.
 
beter-kortrijk-maar-langleven-dan-langrijk-maar-kortleven.png
 
Wat een jaloerse reacties hier over het texas van vlaanderen waar de K's en mio's vlot over en weer gaan, een premium duitse wagen een pauperbak is en iedereen een rolex draagt.
In Kortrijk pissen we tegen alles wat minder dan een Porsche is. Combi’s inclusief.
 
Banden met, niet banden van Kortrijk.
En daarbij, Kuurne is evengoed Kortrijk. Wat hebben die nu te bieden? Een ring shopping center en Ezelsfeesten...
Annexeer dat een keer aan Kortrijk aub.


Zonder.
Want MisterV gaat niet mee! 😛
Ik heb geen SOA, alleen een ASO.
 
En racistische praat tegen combi's?
De enige racistische praat die ik hier lees is Kuurne als een minderwaardig deel van Kortrijk bezien:
En daarbij, Kuurne is evengoed Kortrijk. Wat hebben die nu te bieden? Een ring shopping center en Ezelsfeesten...
Annexeer dat een keer aan Kortrijk aub.
Dit soort neokoloniale zionistische praat wordt zelfs in P&A niet getolereerd!

Daarbij, het ring shopping center heeft tenminste gratis parking, eat that K in Kortrijk.
 
Terug
Bovenaan