Klein Het tiny topic voor wie niet van Kortrijk is en ook eens van de grond wil gaan

Tiny is nooit naar Kortrijk geweest, of misschien in dit boek, maar die heb ik niet gelezen.
550x677.jpg
 
Tiny is nooit naar Kortrijk geweest, of misschien in dit boek, maar die heb ik niet gelezen.
550x677.jpg
We weten allemaal dat het misgelopen is met Tiny en de verrassing. Liep Tiny daar op een rustige avond door een buitenwijk van Kortrijk, stonden er daar wel geen 3 mannen met hun broek af luchtgitaar te spelen met hun leuter. Sindsdien is het bergaf gegaan. Met uitschieters als Tiny's kookboek: het beste uit de airfryer en Tiny bezoekt Brussel om haar asielaanvraag in te dienen.
 
We weten allemaal dat het misgelopen is met Tiny en de verrassing. Liep Tiny daar op een rustige avond door een buitenwijk van Kortrijk, stonden er daar wel geen 3 mannen met hun broek af luchtgitaar te spelen met hun leuter. Sindsdien is het bergaf gegaan. Met uitschieters als Tiny's kookboek: het beste uit de airfryer en Tiny bezoekt Brussel om haar asielaanvraag in te dienen.
Ze hebben daar nochtans een winkel die past bij haar: https://www.boekhandeltinystories.be/
Ze hebben me daar eens getakeld, alle 4 mijn banden gingen direct van de grond zeg.
 
Kortrijk shmortrijk.

Da place to be is het engelke is overbeekwezemaal.
Volgend jaar Milk Inc op de affiche daar. U zal zien, u zal komen!
 
Gaat het hier eigenlijk over klein geschapen mensen van Kortrijk die seks willen?

In mijn geval is dat dan 2 keer nee en 1 ja.
En ik ben niet van Kortrijk.
 
Gaat het hier eigenlijk over klein geschapen mensen van Kortrijk die seks willen?

In mijn geval is dat dan 2 keer nee en 1 ja.
En ik ben niet van Kortrijk.
Waarom zouden de mensen van Kortrijk kleinere schapen hebben?

En waarom zouden ze er seks mee willen hebben?
 
Terug
Bovenaan