Groot Het grote BG quotes-mash-up-topic

+1 voor de content
-1 voor de vorm

Leraar RD:
Jij kan beter @Mulan, beetje meer opletten tijdens de lessen. Jij moet dit kunnen met jouw capaciteiten!

Zowat een weerspiegeling van mijn tussentijdse rapporten van vroeger :unsure:
 
Wervingslijst wordt nu aangelegd.
Aanvraag tot ban bij de mods ook.

Hebt ge uwe 2de quote al eens goed bekeken?

Tegen de regels eh makker. Oftewel maakt ge er 4 quotes van, maar ge hebt dus de quote bewerkt en woorden ervantussen gelaten.

Aangetekende zending gaat morgen de bus op.

En ik die dacht dat gij een zwam voorbeeld waart, zeker in deze thread.
 
1401337_f25da.gif

Hij had gelijk... @Ruigen Das had gelijk...

het-eiland-grote-meneer.gif
 
Hey, de vertrouwenspersoon hier. Vertel het eens jongen.
Geachte vertrouwenspersoon,
Beste Mhr. V,

Met dit schrijven zou ik graag melding willen maken van verbaal en non-verbaal (onder de vorm van smileys met een hartje) gedrag, van een niet nader genoemd forumlid van BG, met een seksuele betekenis dat als gevolg heeft dat de waardigheid van mijn persoon wordt aangetast.

Met dank voor uw gepast optreden terzake.
 
Geachte vertrouwenspersoon,
Beste Mhr. V,

Met dit schrijven zou ik graag melding willen maken van verbaal en non-verbaal (onder de vorm van smileys met een hartje) gedrag, van een niet nader genoemd forumlid van BG, met een seksuele betekenis dat als gevolg heeft dat de waardigheid van mijn persoon wordt aangetast.

Met dank voor uw gepast optreden terzake.
Geachte heer Slyke,

Zoals u weet wordt elke klacht dewelke onder de noemer #metoo valt zeer ernstig genomen. Gezien u een witte geprivilegieerde persoon van het mannelijk geslacht bent valt u echter niet onder de noemer #metoo. Wij adviseren u een geslachtsoperatie te ondergaan. Graag ontvangen wij bevestiging van uw geslachtswijziging waarna wij uw klacht verder kunnen behandelen.

Inmiddels betekenen wij
Met meest hoogachting,

V
 
Wij adviseren u een geslachtsoperatie te ondergaan. Graag ontvangen wij bevestiging van uw geslachtswijziging waarna wij uw klacht verder kunnen behandelen.

Nog meer bevestiging dan deze quote kan ik u niet geven, dankzij deze onafhankelijke getuige:
Daarboven was er verwarring peins ik tussen 2 quotes van me in 1 post die gemixt werden.
Eén quote sloeg op slyke haar post, ging over de 17 jarige (ref. de effectieve onderzoeken waarvan we weten 17 jaar.)

Mocht bovendien blijken dat het slachtoffer Slyke minderjarig blijkt te zijn, waarvan gewag gemaakt wordt in bovenstaande quote (die bovendien niet uit de context is gehaald), ziet het er niet zo goed uit voor de dader (*).

(*) Tenzij hij welgesteld is en beroep kan doen op een topadvocaat uit het Antwerpse.
 
Nog meer bevestiging dan deze quote kan ik u niet geven, dankzij deze onafhankelijke getuige:


Mocht bovendien blijken dat het slachtoffer Slyke minderjarig blijkt te zijn, waarvan gewag gemaakt wordt in bovenstaande quote (die bovendien niet uit de context is gehaald), ziet het er niet zo goed uit voor de dader (*).

(*) Tenzij hij welgesteld is en beroep kan doen op een topadvocaat uit het Antwerpse.
Ela! Mashup quotes moeten onder elkaar staan. En dit was gene goeie ze.

Groet,
Een meerderjarige jaarling met groenblauwe huidskleur en een zonnebloem uit zijn kont.
 
Nog meer bevestiging dan deze quote kan ik u niet geven, dankzij deze onafhankelijke getuige:


Mocht bovendien blijken dat het slachtoffer Slyke minderjarig blijkt te zijn, waarvan gewag gemaakt wordt in bovenstaande quote (die bovendien niet uit de context is gehaald), ziet het er niet zo goed uit voor de dader (*).

(*) Tenzij hij welgesteld is en beroep kan doen op een topadvocaat uit het Antwerpse.
Ik gom met mijn reuzengom alle bezwaarlijke feiten weg.
 
Terug
Bovenaan