C Conradus Well-known member 3 maart 2022 #5.281 Die eerste doet me denken aan She Wore a Yellow Ribbon, maar de tweede eerder aan How the West was Won
Die eerste doet me denken aan She Wore a Yellow Ribbon, maar de tweede eerder aan How the West was Won
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 3 maart 2022 #5.282 Geen van de twee. Deze is 2 jaar ouder als How The West Was Won.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 4 maart 2022 #5.286 Conradus zei: Cimarron? Klik om te vergroten... Klopt.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 5 maart 2022 #5.288 PBR Streetgang zei: Is die de moeite? Klik om te vergroten... Degelijk maar niet super. Ik vond die wat te lang en Maria Schell vond ik ook niet echt overtuigend spelen.
PBR Streetgang zei: Is die de moeite? Klik om te vergroten... Degelijk maar niet super. Ik vond die wat te lang en Maria Schell vond ik ook niet echt overtuigend spelen.
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 6 maart 2022 #5.293 Bauhaus zei: Runaway Train ? Klik om te vergroten... Yep. Dat was snel .
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 6 maart 2022 #5.295 PBR Streetgang zei: Is die de moeite om te herbekijken? Klik om te vergroten... Ik heb er erg van genoten in ieder geval. Was wel mijn eerste kijkbeurt. Weet niet hoe dat bij een tweede kijkbeurt zal zijn .
PBR Streetgang zei: Is die de moeite om te herbekijken? Klik om te vergroten... Ik heb er erg van genoten in ieder geval. Was wel mijn eerste kijkbeurt. Weet niet hoe dat bij een tweede kijkbeurt zal zijn .
Deckard Well-known member Crowdfunder FE 6 maart 2022 #5.298 The Asphalt Jungle? edit: blijkbaar juist . Iemand anders mag! Laatst bewerkt: 6 maart 2022