Raad de film screenshot!

vlcsnap-2022-03-07-21h14m23s634.png

Nope. Uit dat Intel-logo kan ik alleen maar opmaken dat het een film is van in de (vroege) jaren 2000? Of zich dan afspeelt? 🤷‍♂️

Nope. Uit dat Intel-logo kan ik alleen maar opmaken dat het een film is van in de (vroege) jaren 2000? Of zich dan afspeelt? 🤷‍♂️
De film is uitgebracht in 1999 en het grootste deel speelt zich in de jaren '90. Maar de openingsscène speelt zich af begin jaren '60, zie onderstaande screenshot:

vlcsnap-2022-03-07-21h12m59s243.png

Aan die laatste screenshot + Spacek zou ik denken aan Carrie, maar in die vorige ziet ze er toch ouder uit, dus een latere film.

Wanneer zelfs een long shot van lovable doofus Brendan Fraser in zijn allerbeste '50s outfit geen belletjes doet rinkelen, dan moet ik het gewoon opgeven.

Het antwoord was Blast from the Past, een schattige fish-out-of-water komedie met o.a. Sissy Spacek, Christopher Walken en Alicia Silverstone.

Wanneer zelfs een long shot van lovable doofus Brendan Fraser in zijn allerbeste '50s outfit geen belletjes doet rinkelen, dan moet ik het gewoon opgeven.

Het antwoord was Blast from the Past, een schattige fish-out-of-water komedie met o.a. Sissy Spacek, Christopher Walken en Alicia Silverstone.
Ah ja! Jaaren geleden eens gezien, da's als ze diep onder de grond wonen zeker en denken dat er een atoombom gedropt is? Dringend nog eens opnieuw bekijken.

Terug
Bovenaan